خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

تشریح ماجرای آیین تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش اندیمشک

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۶۲۹۹

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به تجلیل بیش از دو هزار ۵۰۰ فرهنگی و معلم بازنشسته شهرستان، درخصوص موضوعات پیش آمده در حاشیه این مراسم توضیحاتی را ارائه داد.

رحیم سپهوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص برگزاری آیین تجلیل از فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش اندیمشک و برخی موضوعات پیش آمده در این مراسم اظهار کرد: ۱۰ روز قبل از برگزاری مراسم روز معلم در ۱۴ اردیبهشت‌ ماه، تجلیل از دو هزار و ۵۰۰ معلم و بازنشسته فرهنگی در سالن ورزشی شهید هرندی پیش‌بینی شده بود.

وی با بیان اینکه دو هزار و ۵۰۰ معلم و بازنشسته فرهنگی در این مراسم تجلیل شدند، افزود: این مراسم باشکوه برگزار و تقریبا تمام معلمان پیش دبستانی، حق‌التدریس، رسمی و غیره حضور داشتند ولی تعداد افراد حضور یافته بیش از میزان پیش‌بینی شده یعنی بیشتر از دو هزار و ۵۰۰ نفر شد.

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اندیمشک گفت: در زمان اجرای مراسم که بیش از ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید از معلم‌ها به صورت محترمانه تجلیل شد ولی جمعیت حضور یافته حدود ۱۵۰ نفر از میزان پیش‌بینی شده بیشتر بود.

وی با اشاره به اینکه بعد از مراسم تجلیل، معلم‌ها و مسئولین محل برگزاری مراسم را ترک کردند، گفت: طی صحبتی که شد قصد داشتیم این تعداد معلم نیز دست خالی مراسم را ترک نکنند که بنا شد از انبار هدایا به محل برگزاری مراسم آورده شود و با حضور چند مسئول آموزش و پرورش شهرستان از این معلم‌ها نیز تجلیل شود.

سپهوند با بیان اینکه قرار شد هدایا وارد سالن و سپس کار تجلیل انجام شود، اضافه کرد: متاسفانه در کنار این تعداد معلم، افراد غیر فرهنگی نیز حضور داشته و باعث بی نظمی در ورودی سالن شده و برخی مانع انتقال هدایا به سالن شدند.

وی عنوان کرد: برخی با فیلمبرداری و سو گیری سیاسی قصد داشتند این کار بزرگ را زیر سئوال ببرند و این فیلم را به کل فرهنگیان اندیمشک نسبت دادند که باعث دلخوری همکاران فرهنگی شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش اندیمشک ادامه داد: این کار در کشور بی نظیر بود و برخی بدون اطلاع از موضوع نشر این فیلم را به کل جامعه فرهنگی اندیمشک ربط دادند.

وی افزود: بی نظمی در فیلم‌های منتشر شده در راستای مراسم تجلیل نبوده و جامعه فرهنگیان نیز اذعان داشتند تاکنون چنین برنامه‌ای با این شکوه در شهرستان برگزار نشده است.

انتهای پیام/
سروش یوسفی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز