خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان:

طرح گردشگری آشوراده می‌تواند کلید توسعه گلستان باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۹۵

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: طرح گردشگری آشوراده می‌تواند کلید توسعه گلستان باشد و در سفر دوم رئیس جمهور این موضوع با جدیت در دستور کار باشد.

به گزارش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نور مفیدی اظهار کرد: حل مسئله پتروشیمی گلستان پس از ۱۷ سال نمونه همدلی برای رفع مشکلات استان است و رضای خدا را نیز در پی دارد. ۹۰ هزار سهامدار ۱۷ سال بلاتکلیف بودند که با همکاری و هماهنگی بسیار خوبی حل شده و به نتیجه رسیده است.

وی گفت: بزرگترین چالش استان که مورد توجه استاندار نیز هست پایین بودن درآمد سرانه استان است که در حال حاضر نصف میانگین کشوری است و مدیریت اجرایی استان تلاش دارد در افق ۱۴۰۴ درآمد سرانه استان را به میانگین کشور برساند.

وی تصریح کرد: برای تحقق شعار رشد تولید و مهار تورم باید همه عوامل در دستگاه‌های سه گانه در دست در دست هم وارد میدان شوند و اگر بتوانیم تولید را افزایش دهیم می‌توانیم به مهار تورم امیدوار باشیم.

وی افزود: تا زمانی که دردها درک نشود درمان پیدا نخواهد شد و ما باید بدانیم مشکلات استان و گرفتاری‌ها کجاست تا بتوانیم فکر چاره کنیم.وحدت و یکپارچگی کلید حل مشکلات است و هر زمانی که وحدت داشتیم پیروز شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز