خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان خبرداد؛

کمک ۹۰۰ میلیون تومانی خیران برای بازسازی بیمارستان پورسینای رشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۳۲

مدیرعامل مجمع خیرین گیلان گفت: خیران این استان افزون بر ۹۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و تجهیز بیمارستان پورسینای رشت کمک کردند.

به گزارش ایلنا از رشت، هاجر تحریری نیک صفت گفت: پس از درخواست و اعلام نیاز بیمارستان پورسینا، تاکنون ۹۰۰ میلیون تومان برای بازسازی و تجهیز بیمارستان پورسینای رشت کمک کردند.

تحریری نیک صفت افزود: بازسازی و زیباسازی اورژانس (۱)، بازسازی بخش مغز و اعصاب شامل راهرو و دفتر مدیرگروه، خرید و نصب اتوماسیون درب شیشه‌ای، نصب تاپ شیت ۳۰۰ متر برای بخش یک، نصب کف پوش به متراژ ۱۵۰ متر و سقف کاذب برای بخش یک، سیم کشی و نصب شوفاژ به همراه ۷۰ عدد رادیاتور برای بخش یک، کف سازی محوطه به متراژ ۱۴۰ متر برای حمل بیماران ویلچری، ساخت سرویس بهداشتی و انبار اورژانس (در حال ساخت) و بازسازی بخش شش شامل ۳ اتاق، راهرو، دو سرویس بهداشتی و حمام و اتاق استراحت کارکنان از اقدامات مجمع خیرین گیلان در ۶ ماه گذشته بوده است.

مدیرعامل مجمع خیرین استان گیلان در خصوص تجهیز این بیمارستان با کمک خیرین گفت: نصب کاغذ دیواری، کمد دیواری، کابینت اداری، سقف کاذب و آرامسترانگ برای ساختمان تحقیقات تروما، نصب پرده برای واحد حسابداری و تروما، خرید و نصب ۱۲۰ متر کاشی برای بخش ۶ و خرید لوازم مورد نیاز برای اتاق استراحت کارکنان از جمله دیگر اقدامات این مجمع بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز