خبرگزاری کار ایران

ساعاتی پیش:

مرگ تلخ فوتبالیست جوان در مسابقه فوتبال نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۲۹۵

ساعاتی پیش،متاسفانه فوتبالیست جوان مازندرانی در بازی تیم های نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر درگذشت.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "امیرحسین شیرچی" بازیکن ۲۳ ساله تیم فوتبال شهداء بابلسر در جریان دیدار امروز برابر نفت و گاز گچساران از سری رقابت های لیگ دو فوتبال کشور در حین مسابقه دچار نارسایی قلبی شد.

وی در هنگام انتقال به بیمارستان در آمبولانس دچار ایست قلبی شد و مُتاسفانه درگذشت.

به گزارش ایلنا، از هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دو فوتبال کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و شهدای بابلسر از ساعت ۱۵:۴۵ در ورزشگاه شهید علیزاده بابلسر به مصاف هم رفتند.

در دقیقه ۲۰ نیمه نخست بازی امیرحسین شیرچی بازیکن شهدای بابلسر در حین بازی و در حالی‌‌که هیچگونه برخوردی با او صورت نگرفت در گوشه دیگر زمین بازی به صورت کاملا ناگهانی دچار حمله قلبی شد.

پس از عملیات احیاء، این بازیکن با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه این بازیکن پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.

شیرچی ۲۳ ساله که در پست وینگر برای بابلسری‌ها به میدان می‌رفت، سابقه بازی در ملوان بندرانزلی، شهرخودرو مشهد، خونه به خونه بابل، جوان نوین ساری و دریای بابل را در کارنامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز