خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز حل اختلاف استان:

12 زندانی قزوینی به آغوش خانواده بازگشتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۹۴

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین از آزادی 12 مددجوی زندان‌های استان در اجرای پویش "به احترام امام رئوف می بخشم" خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری در تشریح این خبر گفت: در ماه مبارک رمضان و در اجرای پویش "به احترام امام رئوف می‌بخشم" که از ابتدای اسفند ماه سال گذشته آغاز شده است، زمینه آزادی تعدادی از مددجویان جرائم غیرعمد و محکومین مالی زندان‌های استان فراهم شد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف استان قزوین افزود: برخی از این مددجویان به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد و محکومیت‌های مالی در زندان به سر می‌برند که تاکنون به خاطر عجز از پرداخت مطالبات و نداشتن تضمین‌های قانونی امکان آزادی آن‌ها فراهم نشده بود، که با تامین بدهی بالغ بر 173 میلیون تومانی آن‌ها، از زندان آزاد شدند.

این مسئول اضافه کرد:  همچنین با تلاش همکاران و در اجرای این پویش 25 فقره پرونده قضایی در شهرستان تاکستان در خصوص مطالبه وجه به طرفیت شهرداری و دو واحد تولیدی در یک روز منجر به مصالحه شد و دو طرف به توافقات لازم رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف استان در سال گذشته و در مناسبت‌ها و در اجرای پویش‌های مختلف توانسته شرایط آزادی را برای 562 نفر از مددجویان فراهم کند و قطعاً در سال جاری نیز این موضوع با جدیت و قوت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز