خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

دوره خوشنویسی ویژه دانش‌آموزان قزوینی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۷۶۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی دانش‌آموزان مستعد و علاقمند به خوشنویسی در استان گفت: در این راستا اساتید مجرب و مولف کتاب برای برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه اول انتخاب شدند.

به گزارش ایلنا، محمدحسین فائزی در جلسه‌ای که با حضور رابطین هنر مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول ناحیه یک در سالن اجتماعات کوثر قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به اینکه قزوین پایتخت خوشنویسی کشور شناخته شده باید شاهد انجام اقدامات چشمگیر و تاثیرگذاری در زمینه هنر خوشنویسی در استان باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین افزود: یکی از راه‌های گسترش هنر خوشنویسی در استان، ترغیب و تشویق دانش‌آموزان برای ورود به این هنر است.

وی عنوان کرد: در راستای طرح استعدادیابی معلمان وظیفه دارند دانش‌آموزان مستعد را شناسایی کرده و اهمیت موضوع را برای خانواده‌ها تبیین کنند تا فرزندانشان را جهت شرکت در این کلاس‌ها تشویق و ترغیب کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیقی در این راستا انجام شده و هزینه‌ها را به حداقل رساندیم تا دانش‌آموزان علاقمند و مستعد هنر خوشنویسی بتوانند از اوقات فراغت سه ماهه تابستان به شکل مناسبی برای یادگیری هنر خوشنویسی استفاده کنند.

وی گفت: امیدواریم با اجرای این طرح  برای سال آینده تعداد زیادی دانش‌آموز خوشنویس و خوش خط در استان داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز