خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلسله :

عدالت در توزیع کالاهای تنظیم بازاری مدنظر قرار گیرد/ لزوم نظارت گشت های تنظیم بازار بر ساعات کار نانوایی ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۹۵۹۲

فرماندار سلسله در جلسه ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان ضمن تاکید بر عدالت در توزیع کالاهای تنظیم بازاری در شهرستان، گفت: باید گشت های تنظیم بازار بر ساعات کار نانوایی ها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش ایلنا ، "میلاد شرفی"  در جلسات مشترک ستاد تنظیم بازار و شورای آرد و نان شهرستان اظهار کرد: در ایام نوروز با تلاش اعضای ستاد کمترین مسئله و نارضایتی را در حوزه بازار داشتیم گرچه کمبودهایی در برخی اقلام وجود داشت اما با مدیریت های صورت گرفته، مسئله خاصی را شاهد نبودیم. 

وی با تاکید بر اینکه در توزیع اقلام تنظیم بازاری باید هرروز پیشرفت داشته و خدماتی به روز و در شأن را به شهروندان داشته باشیم، افزود: اگر بتوانیم توزیع این اقلام را عادلانه تر کنیم، درصد رضایتمندی مردم افزایش خواهد یافت. 

شرفی با تاکید بر اینکه باید ترتیبی اتخاذ شود که مناطق محروم شهرستان هم از این اقلام راحت تر بهره مند شوند، عنوان کرد: براساس مشاهدات صورت گرفته، برخی نانوایی ها ساعات دقیق کار را رعایت نمی کنند که در این راستا لازم است گشت های تنظیم بازار به صورت مستمر بر ساعات شروع و پایان کار نانوایی های سطح شهر نظارت داشته باشند. 

وی درخصوص بیشتر بودن سهمیه آرد شهری نسبت به سهمیه آرد روستایی، گفت: اکثر روستاییان شهرستان به دلیل نزدیک بودن فاصله روستا تا مرکز شهر، نان مورد نیاز خانوار خود را از نانوایی های شهری فراهم می کنند و برای همین سهمیه آرد شهری بیشتر از سهمیه آرد روستایی است تا مردم شهر در تامین نان موردنیاز خانوار خود با مشکل مواجه نشوند. 

در این جلسه روح اله حقی منصوری دبیر ستاد تنظیم بازار و مدیر جهادکشاورزی شهرستان نیز ضمن ارائه گزارشی از تعداد بازرسی های صورت گرفته از صنوف مختلف و تشکیل پرونده های تعزیراتی و میزان جریمه های درنظر گرفته شده برای آنها، خبر از در دست اقدام بودن پلمپ ۲ واحد نانوایی متخلف در شهرستان داد و گفت:‌ از اسفندماه سال گذشته تاکنون به طور مرتب توزیع برنج تنظیم بازاری هندی، تایلندی و هومالی در سطح شهرستان با قیمت های به ترتیب ۳۵۰، ۱۸۵ و ۲۵۵ هزار تومان صورت گرفته است. 

وی افزود: همچنین طی این مدت ۴ تن گوشت قرمز منجمد و یکهزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت گرم و لاشه و میزان ۴ تن مرغ منجمد در سطح شهرستان توزیع شده است. 

حقی منصوری با اشاره به فعالیت ۷۰ واحد مرغداری در سطح شهرستان، عنوان کرد: مشکلاتی درخصوص فعالیت کشتارگاه طیور وجود داشت که با پیگیری های انجام شده از سوی مسئولان شهرستان این مشکلات به زودی مرتفع و مرغ های تولیدی در شهرستان خودمان کشتار و به بازار عرضه خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز