خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

احتمال افزایش حادثه دیدگان انفجار امروز تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۴۷۹

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: با توجه به شدت حادثه و ادامه عملیات آواربرداری انفجار شب گذشته کوی منظریه تبریز احتمال افزایش حادثه دیدگان وجود دارد.

وحید شادی نیا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در تبریز اظهار داشت: تاکنون 5 نفر در حادثه انفجار شب گذشته کوی منظریه جان خود را از دست داده‌اند و 5 نفر مصدوم شدند.

وی وضعیت مصدومان تحت درمان را مساعد دانست و افزود: 3 نفر از این مصدمان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و 2 نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند، اما با توجه به شدت حادثه و ادامه عملیات آواربرداری همچنان احتمال افزایش آمار فوتی یا مصدومان وجود دارد.

در پی وقوع حادثه انفجار در منطقه منظریه تبریز، عملیات آواربرداری توسط اکیپ‌های آتش‌نشانی شامل 5 ایستگاه آتش‌نشانی و یک تیم تخصصی آواربرداری در محل انجام می شود.

اکبر دشتی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز هم در این باره گفت: حادثه انفجار در تبریز باعث تخریب سه منزل مسکونی و جان باختن پنج نفر و مصدوم شدن چهار نفر شد.

وی افزود: علت این حادثه در دست بررسی است، در این حادثه سه باب منزل مسکونی کاملاً تخریب شده‌ است و به خودروهای اطراف ساختمان هم آسیب رسیده است.

دشتی ادامه داد: این حادثه تاکنون پنج نفر فوتی داشته و سه نفر هم به صورت جزئی مصدوم شدند. یک نفر زیر آمار محبوس شده بود که توسط امدادگران نجات پیدا کرد و به بیمارستان منتقل شد.

محمد هنربر معاون عملیات سازمان آتش نشانی تبریز نیز با تایید فوت پنج شهروند تبریزی در انفجار واحد مسکونی در منظریه تبریز، گفت: علت انفجار واحد مسکونی منظریه تبریز در دست بررسی است و به زودی اعلام می شود.

وی اظهار کرد: این انفجار که در سه بامداد امروز اتفاق افتاد ۲ مصدوم نیز برجا گذاشته و به حدود ۱۰۰ واحد مسکونی آسیب زده، شیشه های خانه های اطراف شکسته و در پارکینگ ها آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه سه واحد مسکونی نیز به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده است، ادامه داد: احتمالا ۲ نفر دیگر از ساکنان منطقه در زیرآوار مدفون شده اند که با تلاش نیروهای امدادی جستجو ادامه دارد.

بنا به اعلام سازمان آتش‌نشانی شهرداری تبریز با توجه به اینکه عملیات جستجو و نجات همچنان ادامه دارد، باید آوار برداری به طور کامل انجام شود تا سپس دلیل حادثه را پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز