خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آتش‌نشانی شهرداری تبریز:

شهرداری برای نجات بازار پیشقدم شد/ هزینه ۵۰ میلیارد تومانی شهرداری برای پیشگیری از حریق در بازار تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۰۱۹

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: با اینکه شهرداری مسئول بازار تبریز نیست اما در راستای پیشگیری از آتش سوزی بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

به گزارش ایلنا از تبریز، علیرضا زبردست با اشاره به سوابق آتش‌سوزی بازار مسقف تبریز اظهار کرد: عملیات اطفای حریق در بازار تبریز به دلیل موقعیت مکانی سخت و طاقت فرسا است اما برای پیشگیری از آتش سوزی در بازار اقدامات گسترده‌ای همچون افزایش تعداد شیرهای هیدرات  به ۲۱ عدد، انجام شده است.

وی با بیان اینکه فایرباکس های آتش نشانی به همراه تجهیزات اطفای حریق در بازار تبریز نصب شده است، افزود: هرچند شهرداری تبریز متولی و مسئول بازار نیست ولی بدون اخذ ریالی دستورالعمل ایمنی تدوین و صادر کرده است.

آتش‌پاد زبردست با اعلام اینکه برای جلوگیری از کاهش فشار آب و تسریع در روند اطفای حریق در بازار تبریز تدابیر خاصی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: برای لوله گذاری و نصب تجهیزات آتش نشانی به همراه تدوین دستور العمل ایمنی برای بازار تبریز بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان هزینه صرف شده است.

وی در تشریح وضعیت ایمنی بازار تبریز خاطرنشان کرد: در بازار تبریز از سال ۱۳۹۸ تا به امروز ماهیانه به طور متوسط نزدیک به دو حادثه و حریق اتفاق می‌افتد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: گشت موتوری شبانه توسط نیروهای آتش نشانی در بازار تبریز همه روزه فعال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز