خبرگزاری کار ایران

آسفالت‌ریزی دو هزارو ۳۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۸۶۸

شهرداری تبریز با توزیع دو هزارو ۳۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، با وجود آغاز موسم سرما و فصل بارش‌های گاه و بی گاه در منطقه آذربایجان، شهرداری تبریز همچنان توزیع خدمات محله‌ای با انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر را در دستور کار خود قرار داده است.

آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع  ۷۰۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای گلکار، توانیر، بعثت و... در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۲۰۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون کوی گلسرخ شمس آباد و... آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با ۴۰ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۴۵۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

آسفالت‌ریزی خیابان های پاسداران (خیابان لاله های سرخ، کوچه های شهید فهمیده ۱ و ۲، شهید رجایی و پیاده رو ها)، منجم (کوی رضوان)، آخونی (کوی شهید صمد دانش و کبریتچیلر) و لکه گیری خیابان های باند کندرو در جاده سنتو، محوطه ماشین آلات منطقه، حجتی (کوی مومنی)، مدرسه فخر السادات، چایکنار (کوچه ی باغ)، آذربایجان (آذربایجان ۲۸ و ۳۲ )، حکم آباد (کوچه صفا)، شهیدان ذاکر (کوچه شهیدان ذاکر)، نصف راه (کوی سعدی)، شهید بلندی و ... از جمله خیابان‌ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری اساسی و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۴۱۲ تنی در معابری همچون سه راهی اهر، جاده تهران کوی صنعتی سوم و... در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۲۵ تن آسفالت مسیرهای جاده تبریز-مرند، قراملک و خطیب را در سطح این منطقه آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

عملیات بهسازی معابر این هفته در خیابان فرش آباد قراملک، میدان حسینیه قراملک، میدان کارگر به طرف راه آهن، خیابان بنی هاشم قراملک و... به صورت آسفالت‌ریزی اساسی و لکه‌گیری انجام پذیرفت.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۱۷۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت ریزی کوی امام حسین(ع) رواسان، نیایش و لکه گیری کوی لاله، اقبال آذر و رسالت طی این هفته انجام یافته است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز با طی هفته گذشته با ۵۰ تن آسفالت ریزی در محل حفاری خیابان دانشسرا نسبت به بهسازی این محدوده اقدام کرد.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته ۷۰ تن آسفالت ریزی را در دستور کار خود قرار داد.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۱۴۵ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داده است که در مسیرهای مفتح، گرو، کوچه حافظ و... انجام یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز