خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

فعالیت ۱۰ اکیپ جمع‌آوری متکدیان و کودکان در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۹۳۳۱

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نظر به تقارن سال نو با نیمه شعبان و ایام موسوم به «چراغ برات»، ۱۰ اکیپ گشت و جمع‌آوری به صورت شبانه‌روزی در تمام سطح شهر، با محوریت اطراف حرم مطهر رضوی و بهشت رضا(ع) فعال هستند.

به گزارش ایلنا از مشهد، مهدی ابراهیمی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های این معاونت، معطوف به ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر است، اظهار کرد: برهمین اساس، گشت‌های جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان و کودکان کار پیوسته در تمام طول سال انجام می‌شود.

وی گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام سال نو و حضور میلیونی زوار در مشهدالرضا(ع)، این گشت‌ها با قوت و قدرت بیشتری دنبال و اجرایی می‌شوند.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد افزود: برهمین اساس و نظر به تقارن سال نو با نیمه شعبان و ایام موسوم به «چراغ برات»، ۱۰ اکیپ گشت و جمع‌آوری به صورت شبانه‌روزی در تمام سطح شهر، با محوریت اطراف حرم مطهر رضوی و بهشت رضا(ع) فعال هستند.

ابراهیمی با بیان اینکه این اکیپ‌ها از ایام چراغ برات شروع شده و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: فعالیت اکیپ‌ها شامل جمع‌آوری و ساماندهی کودکان کار و متکدیان می‌شود.

وی با اشاره به تقارن ایام سال نو با ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: با توجه به اینکه حضور مردم در ساعات بعد افطار، در سطح شهر پررنگ‌تر می‌شود، جشنواره نور بی‌نظیری را در محدوده ۳ هکتاری در بوستان کوهسنگی درنظر گرفته‌ایم؛ جشنواره نوری شامل المان‌های نور، همراه با رویدادهای فرهنگی از جمله پخش داستان‌هایی در حوزه نمایش و تئاتر با جلوه‌های ویژه و خلاقانه است.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: رویکرد و نگاه ما توجه تمام سطح شهر و پیاده‌سازی عدالت توزیعی و توجه به مناطق کم‌برخوردار بوده تا کمبود سال‌های گذشته جبران شود.

ابراهیمی با بیان اینکه سعی ما بر این است که فضای شهری را با استفاده از هنرمندان، پررنگ و نشاط‌آور کنیم، افزود: در نظر داریم نمادهای فضای شهری را به آثار هنری و فضای رنگی آغشته کنیم و مشارکت مردم را هم در داوری‌ آثار به کمک گرفتیم.

وی اضافه کرد: عموم علاقه‌مندان می‌توانند از طریق ارتباط پیامکی، لینک آثار را دریافت و در نظرسنجی پیش‌بینی شده مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز