خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

ورکشاپ اساتید هنری مشهد برای استقبال از بهار برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۷۵۸۲

رئیس اداره هنری و خانه هنرمندان شهر مشهد گفت: ورکشاپ سه روزه ای با حضور بیش از ١٢ نفر اساتید مطرح نقاشی و طراحی در مشهد برای استقبال از بهار ١۴٠٢ برگزار شد.

علی مسافری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، افزود: رویدادی که در خانه هنرمندان تحت عنوان گردهمایی اساتید و داوران ادوار نقاشی دیواری در حال برگزاری است، یک رویدادی است که به بهانه ی تقارن اعیاد نیمه شعبان و نزدیک شدن به سال نو طراحی شده و از هنرمندان و اساتید پیشکسوت سال های گذشته که با خانه هنرمندان همکاری داشتن دعوت شده تا با موضوعات مرتبط با نیمه شعبان، بهار طبیعت و طبیعت خراسان ایده پردازی کنند.

وی اظهارداشت:  ۱۲ نفر از اساتید مطرح مشهد در این ورکشاپ حضور دارند و مدت زمان ورکشاپ سه روزه است که با اتمام این جشنواره، آثار انجام شده در عرصه شهری جانمایی می شود تا مردم هم از آثار هنرمندان بهره ببرند.

رئیس اداره هنری و خانه هنرمندان شهر مشهد در خصوص کیفیت المان های شهری گفت: ما همیشه دنبال آن بودیم تا آثار با کیفیت ارائه شود اما نیاز شهر و کمیت آثار همیشه تحت‌الشعاع این رویکرد قرار می‌گرفت و آثار با کیفیت در کنار آثاری که کیفیت مطلوب را نداشت، انتخاب و ارائه می‌شد اما برای رفع این مساله تدابیری اندیشیده شده است.

مسافری در خصوص اقدامات صورت گرفته در رابطه با تولید آثار باکیفیت گفت: اولین اقدام برای این منظور این بود که به چالش‌های طراحی پرداختیم و با دعوت از ارگان‌هایی که می‌توانند در کنار هنرمندان فعالیت کنند و همچنین دعوت از هنرمندان جدیدی که بدنه هنری را تقویت می‌کنند، در سه بخش آذین‌بندی، هنرهای تعاملی و نورپردازی اتفاقات خوبی افتاد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز