خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز ملی درختکاری؛

۲۰۰ اصله نهال در مجموعه زاگرس جنوبی کاشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۴۰۸

همزمان با هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری با حضور سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و مدیران این شرکت در ستاد شیراز و برخی مناطق عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی تعدادی اصله نهال کاشته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بنا به سنت هر ساله و بر مبنای تاکید اچ اس ئی وزارت نفت و  در راستای ترویج فرهنگ حمایت از محیط زیست، تعداد ۲۰۰ اصله نهال مرکبات و نخل مثمر در ستاد شیراز و مناطق عملیاتی همچون نار و کنگان، سعادت آباد و سروستان و... شرکت بهره‌برداری نفت و گاز جنوبی، متناسب با شرایط اقلیمی همان منطقه کاشته شد.

 علیرضا امینی، رئیس اچ اس ئی ، پدافند غیرعامل و  مدیریت بحران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در حاشیه مراسم کاشت نهال در مقابل ساختمان اداری این شرکت در شیراز، بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در راستای توسعه فضای سبز، حفظ و نگهداری درختان و محیط زیست و همچنین ترویج فرهنگ کاشت درخت ، هر ساله و همزمان با هفته منابع طبیعی آیین کاشت نهال را در ستاد و مناطق عملیاتی خود برگزار می‌کند تا علاوه بر ایجاد فضای مفرح  و سبز مناسب برای استفاده همکاران، گامی نیز در راستای فرهنگ سازی در این زمینه بردارد.

وی با بیان اینکه حفظ و ایجاد پوشش گیاهی در مناطق عملیاتی با توجه به شرایط اقلیمی این مناطق تاثیر بسزایی در آرامش روح و روان همکاران دارد، گفت: همواره دغدغه اصلی مدیریت در کنار حفظ پایداری تولید، حفاظت از محیط زیست بوده و همه توان خود را به منظور حفظ و حراست از محیط زیست مناطق عملیاتی به کار گرفته است.

رئیس  اچ اس ئی، پدافند غیرعامل و مدیریت  بحران شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ هکتار فضای سبز طی سالهای اخیر توسط شرکت ایجاد شده است که به صورت کاملا علمی و اصولی نگهداری می‌کنیم تا به سهم ‌خود موجب انگیزه برای توسعه هرچه بیشتر و بهینه تر فضا و کمربند سبز اطراف تاسیسات شده است. 

بر اساس این گزارش، شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است که در سه استان فارس، بوشهر و هرمزگان فعالیت می‌کند و پیش از این به عنوان یکی از شرکت‌های برگزیده صنعت سبز کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز