خبرگزاری کار ایران

فرماندار سلسله:

حراست از منابع طبیعی وظیفه‌ای همگانی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۰۹۸

فرماندار سلسله با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه نسبت به حفظ منابع طبیعی، گفت: حراست از منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است.

به گزارش ایلنا، میلاد شرفی  در جلسه هماهنگی "هفته منابع طبیعی" با اشاره به لزوم تغییرات متفاوت در برنامه های هفته منابع طبیعی، گفت: برگزاری همایش های اثربخش و تولید مستنداتی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در برنامه های هفته منابع طبیعی گنجانده شود.

وی با اشاره به لزوم در نظر گرفتن برنامه هایی با محوریت دانش آموزان به عنوان وارثان آینده منابع طبیعی، افزود: لزوم فرهنگ سازی در برنامه های این هفته و تبیین حراست و حفاظت از منابع طبیعی بسیار مهم است و در این مسیر تمامی دستگاه های شهرستان باید اداره منابع طبیعی را یاری دهند.

در این جلسه احسان لطفی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نیز ضمن تشریح برنامه های روز درختکاری و هفته منابع طبیعی به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته یکساله توسط این دستگاه پرداخت و از مهمترین این اقدامات به انجام قرق یکهزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع شهرستان، خلع ید از ۵۳۸ هکتار از اراضی ملی، جذب ۶۰۰ همیار منابع طبیعی، انجام ۸۰۰ هکتار جنگل کاری و اجرای چند طرح آبخیزداری در بخش فیروزآباد شهرستان اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز