خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

برنامه ریزی‌های فرهنگی نوروز باید جدید، مبتکرانه و تحولی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۵۲۷۳

استاندار یزد با بیان اینکه نوروز از جنس تحول است گفت: برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های فرهنگی نوروز باید جدید، مبتکرانه و تحولی باشد.

به گزارش ایلنا از یزد، مهران فاطمی در دومین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار داشت: تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن در نوروز ۱۴۰۲، فرصتی بزرگ برای اقدامات نوآورانه و مبتکرانه به وجود آورده که با استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان می‌توانیم نوروزی به یادماندنی و متفاوتی را رقم بزنیم.

فاطمی افزود: نوروز از جنس تحول بوده و برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری‌های فرهنگی نوروز باید جدید، مبتکرانه و تحولی باشد.

وی با اشاره به بسته تدوین شده تحت عنوان «ویژه برنامه‌های فرهنگی رمضانیه»، ادامه داد: این بسته سیاستی، باید تکمیل و متولی اجرای هر برنامه و دستگاه‌های مرتبط با آن مشخص شود.

استاندار یزد گفت: مبادی ورودی به استان شامل فرودگاه، راه آهن، ترمینال و ورودی‌های زمینی، را پیشانی استان دانست و بر تهیه بسته ویژه‌ای برای فضاسازی و زیباسازی آن‌ها تاکید کرد.

فاطمی با بیان اینکه یزدی‌ها از دیرباز به میهمان نوازی شهره و زبانزد هستند و خاطرنشان کرد: عوامل اجرایی طرح‌های نوروزی باید اخلاق مدارانه نسبت به ایفای وظایف قانونی خود اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اجرای ۱۲ برنامه فرهنگی ویژه دو بهار درشهرستان‌های استان یزدگفت: مهمترین این برنامه‌ها ویژه برنامه افطار تاسحر، ختم خوانی و جزخوانی در اماکن تفریحی و گردشگری است.

آخوندی افزود: رعایت دستورالعمل‌ها نحوه سرو غذای میهمانان و مسافران، انتخاب روز شهرستان‌ها، نحوه اطلاع رسانی به مسافران، ایمنی راه‌ها و هماهنگی بین دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌ها از جمله موضوعاتی که در این نشست در مورد آن برنامه ریزی و تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز