خبرگزاری کار ایران

در تبریز رخ داد؛

۲ فوتی و ۶ مصدوم در اثر ریزش ساختمانی در پی انفجار گاز

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۲۰۳۱

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۶ نفر دیگر در اثر ریزش ساختمان به دنبال انفجار گاز در روستای کرکج تبریز خبر داد.

به گزارش ایلنا از تبریز، وحید شادی نیا در رابطه با جزئیات حادثه انفجار و ریزش ساختمان مسکونی در کرکج تبریز، گفت: براساس ارزیابی تاکنون فوت ۲ نفر به تایید رسیده و شش مصدوم توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی افزود: ۶ آمبولانس به همراه سایر تیم‌های امدادی در محل حادثه حضور دارند.

همچنین، اکبر دشتی معاون عملیات آتش نشانی تبریز گفت: در پی انفجار گاز در کرکج تبریز 6 نفر مصدوم و دو نفر جان خود را از دست دادند. 

وی در تشریح حادثه توضیح داد: ساعت ۱:۴۵ بعد از ظهر امروز انفجار گازی در کرکج تبریز رخ داده است که بلافاصله بعد از گزارش این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز گروه تخصصی آوار و چهار ایستگاه آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شده اند.

دشتی افزود: در این حادثه چهار ساختمان کاملا تخریب شده و خسارت کلی به ساختمان های اطراف و اتومبیل های در حال پارک وارد شده است.

به گفته معاون عملیات آتش نشانی تبریز ، این حادثه هشت مصدوم داشته که 3 نفر زیر آوار محبوس بوده و توسط نیروهای امدادرسانی سازمان آتش نشانی نجات داده شده و به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافته اند.

وی افزود: در این حادثه دو نفر جان خود را از دست داده اند و علت حادثه در دست بررسی می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز