خبرگزاری کار ایران

صادرات ۳۳۰ میلیون دلاری کالا توسط صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۶۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین گفت: صنایع کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی استان از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون ۳۳۰ میلیون دلار کالا صادر کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، رضا صفاری با اعلام این خبر و با بیان اینکه با شروع به کار دولت سیزدهم تلاش برای تقویت صادرات کالا از سوی صنایع و کارخانجات مستقر در شهرک های صنعتی با هدف ارزآوری به کشور افزایش یافت، اظهار کرد: این میزان صادرات یاد شده از سوی ۶۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین انجام شده است.

وی اظهار کرد: عراق، پاکستان، افغانستان، ترکیه، ارمنستان، گرجستان، چین، روسیه، ایتالیا، فرانسه، بلغارستان، رومانی، هلند، تاجیکستان، ترکمنستان، امارات متحده عربی، شیلی و هندوستان از جمله کشورهایی بوده که محصولات واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی استان قزوین به آنها صادر شده است.

این مسئول گفت: انواع شوینده ها، قطعات خودرو، کشمش و خشکبار، محصولات آرایشی و بهداشتی، کاشی و سرامیک، فرآورده‌های لبنی، فرآورده ها و مشتقات نفتی، کابل برق و تجهیزات الکترونیکی از جمله محصولات صادر شده به این کشورها بوده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار کرد: از سال گذشته تاکنون از طریق ایجاد کنسرسیوم های صادراتی، پرداخت یارانه و کمک به حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه های خارجی، مشاوره در زمینه بازاریابی و عارضه یابی برای تقویت صادرات به صنایع مستقر در شهرک های صنعتی کمک می کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز