خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

درد کنونی مردم، اقتصاد است/ باید بساط توهین و افترا در کشور جمع شود/ صدای جوانان را بشنوید

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۵۴

نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درد کنونی مردم، اقتصاد است، گفت: برای کنترل اوضاع اقتصادی کشور باید از مدیران کارآمد استفاده کرد.

هادی بهادری در گفت‌وگو با ایلنا گفت: رئیس جمهور باید فکری به حال مدیران ناکارآمد خود کند. اکنون  اوضاع در کشور طوری شده که اصلاح طلبی یا اصولگرایی تفاوتی باهم دیگر ندارند. فقط برای کنترل اوضاع اقتصادی کشور باید از مدیران کارآمد استفاده کرد.

وی افزود:تاکنون اقدام چشمگیری در راستای پیشبرد اهداف کشور انجام نشده است. وعده ایجاد یک میلیون شغل در سال یکی از همین اقدامات است.

بهادری ادامه داد: امروز مدیری که کارایی کافی ندارد باید استعفا دهد. هم اکنون قیمت دلار در بازار به بیش از 40 هزار تومان رسیده است این یعنی قیمت دلار در یک‌سال حدودا دو برابر شده و یک نفر باید مسئولیت ناکارآمدی را گردن گرفته و استعفا دهد.

عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه گفت: درد کنونی مردم کشور اقتصاد است که مقام معظم رهبری نیز به همین دلیل از ۱۰ سال گذشته شعارهای سال را اقتصادی انتخاب می‌کنند اما مسئولان اقدام قابل توجهی در جهت گشایش اقتصادی در کشور انجام نمی‌دهند.

وی افزود: این کشور باید به دست خود مردم آباد شود. صدای مردم و مخصوصا جوانان را بشنویم و دوستی‌ها را به دشمنی تبدیل نکنیم.

نماینده اسبق مردم ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: در تاریخ ایران الگوهای بزرگی داریم که ایرانیان با دست خالی هم تاریخ ساز شده‌اند.  ایرانی همیشه ثابت کرده که می‌تواند، پس باید به جوانان فرصت ساختن کشورشان داده شود.

عضو هیات علمی دانشگاه ارومیه تصریح کرد: باید بساط توهین و افترا در کشور جمع شده و به فکر اتحاد و همبستگی در کشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز