خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان خبر داد؛

ثبت نام ۱۴۸ هزار نفر از مردم استان در سامانه نهضت ملی مسکن

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۳۶۷

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با اشاره به ثبت نام ۱۴۸ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن در سطح استان ، گفت : از این تعداد ۴۰ هزار نفر متقاضی واجد شرایط هستند.

به گزارش ایلنا، وحید کرم الهی در جلسه شورای مسکن استان با بیان اینکه یکهزار و ۶۲ هکتار زمین برای متقاضیان نیاز است، اظهار داشت : از این مقدار ۲۰۲ هکتار زمین تامین شده و یکهزار و ۱۰ هکتار زمین در دست اقدام است و ۸۶۰ هکتار کمبود زمین داریم.

وی افزود: ۶۶ هکتار زمین در بروجرد ، هشت هکتار در دورود ، ۶ هکتار در الیگودرز ، ۲ هکتار در ازنا ، ۷۱ هکتار در خرم‌آباد ، ۴۱ هکتار در نورآباد و سه هکتار در دوره چگنی تأمین شده و در الشتر و کوهدشت مشکل زمین داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: ۱۸۰ هکتار زمین در دورود ، ۱۸۲ هکتار در الیگودرز ، ۲.۴ دهم هکتار در ازنا ، ۱۳۰ هکتار در خرم‌آباد در دست اقدام است.

کرم الهی گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ متقاضی در الشتر ، سه هزار و ۹۰۰ متقاضی در کوهدشت ، سه هزار و ۶۰۰ متقاضی در نورآباد ، ۱۵ هزار و ۵۰۰ متقاضی در خرم‌آباد ، ۹۲۰ متقاضی در ازنا ، ۴۲۰ متقاضی در الیگودرز ، ۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی در دورود، هشت هزار و ۶۳۰ متقاضی در بروجرد، یکهزار و ۲۰۰ متقاضی در پلدختر ، ۱۳۰ متقاضی در دوره وجود دارد.

وی افزود: متولی تامین مسکن شهرهای بروجرد ، خرم‌آباد و دورود برعهده راه و شهرسازی و مابقی شهرها برعهده بنیاد مسکن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز