خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی:

ظرفیت واحدهای دانش بنیان برای ساخت قطعات نیروگاهی استفاده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۷۱

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی گفت: برای تعمیرات و تهیه قطعات نیروگاه از واحدهای دانش بنیان استفاده می‌شود و همین باعث شده در بیشتر قطعات نیروگاهی به خودکفایی در داخل برسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ابوالفضل موتابها در جریان بازدید رئیس سازمان محیط زیست کشور از نیر وگاه شهید رجایی که صبح امروز صورت گرفت، گفت: نیروگاه شهید رجای قزوین علاوه بر تامین برق مورد نیاز استان، میزانی از برق استان‌های همجوار را هم تامین می‌کند.

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی ادامه داد: روند تعمیرات واحدهای نیروگاه به طور مستمر انجام می‌شود و این موضوع در کاهش میزان آلاینده‌ها تاثیرگذار خواهد بود.

وی عنوان کرد: در حوزه فیلتراسیون نیروگاه این آمادگی وجود دارد که ایده‌های دانش بنیان بررسی شود و مواردی که قابلیت داشته باشند برای بررسی بیشتر به شرکت مادر تخصصی معرفی می‌شوند زیرا باید یک استرانژی واحد برای تمام نیروگاه‌های کشور تعیین شود، ضمن اینکه نصب فیلتر به هزینه‌های بسیار بالایی نیاز دارد.

این مسئول ادامه داد: استفاده از مازوت مطلوب ما نیست و هزینه تعمیرات را افزایش می‌دهد و درصد گوگرد حاصل از مصرف سوخت باید به نیم درصد برسد که این موضوع در حوزه فعالیت‌های نیروگاه نیست.

کلنگ زنی مرکز کنترل و پایش محیط زیست استان، افتتاح یک طرح پایشی، بازدید از نیروگاه شهید رجایی و سایت پسماند محمدآباد، بازدید از شرکت سیمین تاک، دیدار با خانواده شهدا، نشست با فعالان محیط زیست و شرکت در جلسه استانداری  از برنامه های سفر یک روزه رئیس سازمان محیط زیست به استان قزوین است.

انتهای پیام/
سید مصطفی جعفری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز