خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان:

تمام نانوایی‌های یارانه‌ای لرستان به سامانه نظارت یکپارچه متصل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۱۶۳

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از اتصال تمام نانوایی‌های یارانه‌ای استان به سامانه نظارت یکپارچه خبر داد .

به گزارش ایلنا ، حجت الله بیرانوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: دو هزار ۳۵ نانوایی در لرستان فعالیت دارند که ۱۹۶۸ مورد از این تعداد یارانه‌ای و مابقی آزادپز یا فانتزی هستند و این طرح شامل آنها نمی شود. 

وی افزود : طرح آزادسازی یارانه آرد نانوایی‌ها با طرح کنونی متفاوت است و تا سال آینده اجرایی می‌شود اما طرح نظارت یکپارچه مقدمه اجرای آن است تا نانوایی‌ها به این سامانه متصل شوند که در این راستا یک کارتخوان جدید در نانوایی نصب و از فعالیت چند دستگاه پوز همزمان جلوگیری می‌شود تا میزان دقیق فروش و درآمد حاصل از آن مشخص باشد. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت : نظارت بر ساعت کار و تعطیلی‌های خودسرانه نانوایی‌ها از دیگر مزایای طرح نظارت یکپارچه است و می‌توان نانوایی‌ها را روزانه نظارت کرد و با مقایسه میزان فروش و سهمیه آرد آنها به هرگونه قاچاق احتمالی آرد نیز واقف شد. 

بیراواند با بیان اینکه برخی نانوایی‌ها مغایرت اطلاعات ثبتی دارند و تغییر مالکیت داده و تعدادی نیز تعطیل شده‌اند ، اظهارداشت: در برخی موارد نیز کارتخوان به نام فرد دیگری است که باید حتماً به نام مالک نانوایی ثبت و فعال شود و این موارد گاهی توسط نانواها پیگیری نمی‌شود و زمان‌بر است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز