خبرگزاری کار ایران

آشنایی با نمایندگی abb الکترو متینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۳۳

شرکت ا ب ب (abb) را بیشتر بشناسید :

 این شرکت در سال ۱۹۸۸ میلادی با ادغام شرکت سوئدی آسِآ با شرکت سوئیسی برون بوری احداث شد.  تاریخچه ی فعالیت آن ها به اوایل قرن 20 میلادی باز می گردد.  همچنین این شرکت بزرگ ، یکی از پیشگامان ساخت ربات های صنعتی می باشد و تعداد ربات های صنعتی فروخته شده توسط این شرکت مشهور، از مرز سیصد هزار دستگاه عبور کرده است . شرکت آب‌ب ، در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان ، فعالیت می‌ نماید و چیزی در حدود حدود ۱۳۲٬۰۰۰ کارمند دارد .

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که در سال ۱۹۹۰ میلادی ، شرکت ABB با خرید کمپانی امریکایی Cincinatti Milacron در کنار تجربه ی موفق خود در زمینه ی انجام جوش نقطه ای (Spot Welding توانست به جایگاه بسیار مهم و مناسبی در صنعت خودروسازی امریکا دست پیدا کند . Abb یک شرکت چند ملیتی سوئیسی – سوئدی است . دفتر ان ، در شهر زوریخ قرار دارد و محصولات تولیدی این شرکت در رابطه با تکنولوژی اتوماسیون هستند .

پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید ، قیمت های رقابتی فروشگاه ما را سایر نمایندگی ها مقایسه کنید تا از حسن نیت اطمینان حاصل کنید .فروشگاه الکترومتینی ، معتبر ترین نمایندگی فروش محصولات abb می باشد و شما می توانید از طریق همین سایت ، بدون هیچ واسطه ای ، به صورت کاملاً مستقیم از وارد کننده تمامی محصولات این برند را با بهترین قیمت ها ، از هر کجای ایران که هستید تهیه کنید . کافی است تا در هر ساعتی از شبانه روز ، سفارش خود را در این سایت ثبت کنید تا در کم ترین زمان ممکن محصولات مورد نظرتان را دریافت کنید .

آشنایی با نمایندگی abb الکترو متینی

مزایای خرید مستقیم از نمایندگی فروش محصولات abb

در حقیقت خرید مستقیم از نمایندگیabb  لاله زار، مزایای بسیاری دارد . در حقیقت شما می توانید این محصولات را در حجم دلخواه سفارش دهید . در خرید حضوری ممکن است شما نتوانید در تعداد مورد نظر تمامی محصولاتی که با نیاز را از یک فروشگاه تهیه کنید . همچنین توجه کنید که شما می‌توانید واسطه‌ ها را دور بزنید و پلی مستقیم به به وارد کننده بزنید ‌در این صورت می توانید محصولات با کیفیت و اورجینال را با بهترین قیمت تهیه کنید . از آنجا که فروشگاه الکترو متینی با ضمانت کیفیت و قیمت محصولات را به فروش می‌ رساند ، شما نباید نگران اصل بودن این کالاها باشید . زیرا به همراه بسته بندی اورجینال و هولوگرام اصلی قابل استعلام ، تمامی محصولات را دریافت خواهید کرد .

شما عزیزان می توانید تمامی محصولات موجود در همین فروشگاه را از هر کجای ایران که هستید ، به صورت اینترنتی سفارش دهید تا پروژه را با قیمت نسبتا پایین تری به پایان برسانید . فراموش نکنید که امروزه محصولاتی که قاچاق و فیک هستند ولی به اسم محصولات اورجینال فروخته می شوند ، کم نیستند . برخی از فروشندگان ممکن است که صداقت و اطلاعات کافی را نداشته باشند و محصولاتی ارائه دهند که باعث شود کیفیت نهایی پروژه و کار شما پایین بیاید . شما می توانید از طریق همین فروشگاه این محصولات را با قیمت های باور نکردنی تهیه کنید . برای اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبانی فروش سایت نیز در ارتباط باشید . شما می توانید محصولات این برند را به صورت مستقیم از فروشگاه الکترومتینی که همچنین نمایندگی اینورترabb  دریافت کنید .

انواع رله ها و تایمر های ABB / انواع کلید های اتوماتیک ABB / انواع فیوز های ABB / انواع درایو و اینورتر های ABB / انواع کلید اتوماتیک کمپکت ABB در آمپر های مختلف / کلید های اتوماتیک ABB کلاس  A / کلید های اتوماتیک ABB کلاس  b / کلید های اتوماتیک ABB کلاس  C / الکتروموتورهای (AC&DC) ABB / انواع کنتا کتور های (  ABBفرمان – قدرت – مدولار – مینی کنتا کتور – کنتا کتور خازنی ) / انواع رله های حرارتی یا بیمتال ABB  که قابل نصب روی انواع کنتاکتور  / انواع کلید های حرارتی و مغناطیسی ABB ( MANUAL MOTOR STARTER ) در آمپر های ۰.۱۶ الی ۲۵ آمپر  / انواع چراغ های سیگنال ABB .

همان طور که خودتان می دانید ، به طور کلی خرید محصولات باکیفیت باعث می شود تا ایمنی پروژه نهایی بیشتر شود . در حقیقت کیفیّت لوازمی مثل کنتاکتور ، فیوز ، کلید های اتوماتیک و کلید های مینیاتوری یا حتی پریژ می تواند تاثیر زیادی بر روی ایمنی نهایی کار داشته باشند . استفاده از محصولات اورجینال و با کیفیت در حقیقت می تواند تضمینی برای ایمنی این مدارها و جریان ها در ساختمان ها و صنایع متفاوت باشد . محصولات فشار قوی این شرکت ، در کشور سوئد و محصولات ابزار دقیق مثل کنترلرها و سنسور ها در کشور آلمان و سوئیس تولید می شوند . البته برخی از محصولات فشار ضعیف مثل کلید های mccb نیز در کشور ایتالیا تولید می شوند . جالب است بدانید که شرکت آب‌ب علاوه بر محصولات ذکر شده در صنایع سیمان ، نفت و گاز و برق مجری پروژه های بسیار بزرگی بوده است و سالانه چیزی در حدود ۳۶ میلیارد دلار درآمد دارد . شما می توانید محصولات با کیفیت این برند را به صورت مستقیم از نمایندگی فروش محصولات abb از طریق همین سایت دریافت کنید .

منبع: الکترومتینی

electromatini.com

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز