خبرگزاری کار ایران

به علت بارش برف و کولاک؛

تمامی محور های روستایی ازنا مسدود شد / کند شدن تردد در محور های اصلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۴۱

فرماندار ازنا گفت : بارش برف و کولاک برای سومین بار در طول هفته گذشته، از عصر امروز در سطح این شهرستان به شدت آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

محمدرضافاتحی در گفت و گو با ایلنای لرستان با بیان اینکه نیروهای راهداری،هلال احمر و راهور با تمام توان در حال پاکسازی محورهای مواصلاتی هستند، اظهار کرد:در حال حاضر تردد در محورهای اصلی به سختی و کندی برقرار است و تردد در محور های روستایی متاسفانه برقرار نمی باشد و کلیه محورهای روستایی مسدود می باشند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا تصریح کرد: در حال حاضر تردد وسایل نقلیه در جاده ازنا _ اراک ، ازنا_الیگودرز، ازنا_درود  به سختی امکان پذیر است، از مردم و رانندگان در خواست می کنیم حتی الامکان در جاده های مواصلاتی شهرستان ازنا تردد نکنند و سفر های غیر ضروری جدا خودداری کنند. 

فاتحی با بیان اینکه تردد بدون وسایل ایمنی و زنجیر چرخ امکان پذیر نیست، گفت: طی هماهنگی با اداره راهداری مقرر شده است عملیات برف روبی و ریختن شن و ماسه در جاده های اصلی سریع تر انجام شود.

فرماندار ازنا در ادامه گفت:در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن، مدارس سطح شهرستان ازنا در کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل  اعلام می گردد و همچنین  فعالیت ادارات و بانک ها در شهرستان ازنا با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

وی در پایان گفت: متاسفاته به علت بارش شدید برف و کولاک تاکنون چندین فقره تصادف و حادثه در محورهای مواصلاتی حوزه شهرستان ازنا اتفاق افتاده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز