خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

کولاک و برف شدید در راه‌های قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۸۳۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: درحال حاضر در تمام محورهای استان با بارش شدید برف، کولاک و مه گرفتگی مواجه هستیم و عملیات راهداری درحال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق‌لطفی درباره آخرین وضعیت جوی راه‌های استان گفت: در شهرستان تاکستان‌ تمامی محورها بارش برف و در خرمدشت برف به همراه کولاک داریم، در شهرستان آبیک هم آزادراه و محور قدیم قزوین_کرج بارش برف پراکنده و در محور طالقان بارش برف به همراه کولاک وجود دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: در شهرستان‌های قزوین و البرز تمامی محورها با بارش برف و سطح محور سیاه مواجه است، در گردنه کوهین، آزادراه و محور قدیم قزوین_رشت بارش برف پراکنده و مه را داریم.

وی عنوان کرد: در شهرستان بوئین‌زهرا بارش برف و مسیر بوئین‌زهرا_ساوه برف به همراه کولاک داریم، در شهرستان آوج تمامی محور بارش برف پراکنده و سطح محور سیاه را پیش رو داریم.

این مسئول ادامه داد: در الموت گردنه قسطین لار بارش برف و کولاک و مه گرفتگی و گردنه بهرام‌آباد‌ بارش شدید برف و در طارم آزادراه و محور قدیم قزوین_رشت با بارش برف به صورت پراکنده مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: ۲۶ تیم راهداری به همراه ۲۹۶دستگاه ماشین آلات راهداری در حال انجام خدمات راهداری زمستانی در جاده‌های استان قزوین هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز