خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان خبر داد؛

افتتاح ۷ کیلومتر از محور ازنا – اراک

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۹۲۵۳

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان از افتتاح ۷ کیلومتر از محور ازنا – اراک خبر داد.

به گزارش ایلنا ، وحید کرم الهی روز جمعه - بیست و یک بهمن - در آیین افتتاح این طرح اظهار داشت: جاده ازنا به اراک ۷۰ کیلومتر است که ۳۵ کیلومتر در محدوده لرستان واقع شده که امروز با افتتاح این هفت کیلومتر در مجموع ۲۶ کیلومتر این مسیر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی افزود : از ۳۵ کیلومتر واقع در محدوده اراک حدود ۹ کیلومتر انجام شده و قسمتی از آن باقی مانده است که با توجه به پرخطر بودن این محور و حادثه خیز بودن آن به منظور حفظ جان شهروندان باید تلاش بیشتری در آن راستا صورت گیرد.

کرم الهی گفت: بعد از سفر رییس جمهور به لرستان در آذرماه ۱۴۰۰ تا الان حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح در قالب تسهیلات ماده ۵۶ و اعتبارات سازمان برنامه و بودجه از محل مصوبات سفر تزریق شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان افزود: برای افتتاح این هفت کیلومتر که امروز به بهره برداری رسید هم ۱۰۵ میلیارد تومان هزینه شده که همه آن در دولت سیزدهم اختصاص یافته است.

کرم الهی ادامه داد: اگر مصوبه سفر رییس جمهور مبنی بر ۱۵۰ میلیارد تومان به جاده ازنا - شازند تحقق یابد ۹ کیلومتر باقی مانده در سال ۱۴۰۲ قابلیت اتمام را دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز