خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با فرماندار خوی اعلام شد؛

اعلام آمادگی کمیته اقتصادی شورای ائتلاف یزد در کمک به شهر زلزله زده خوی/تامین بخشی از مصالح ساختمانی از استان یزد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۹۶۲

رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد از بسیج امکانات و بکارگیری اهتمام اعضای این کمیته برای رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان زلزله خوی خبر داد و گفت: کمیته اقتصادی شورای ائتلاف یزد این آمادگی را دارد تا بخشی از نیازهای مردم زلزله زده در شهر خوی در حوزه ساخت و ساز و عمران را برطرف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، محمدرضا صادقی در تماس تلفنی با ذبیح الله کاظمی؛ فرماندار شهرستان خوی ضمن ابراز همدردی با بیان اینکه آماده‌ایم تا کمک‌های مردمی نیروهای انقلابی و مومن و متعهد یزد را برای مردم زلزله زده خوی ارسال کنیم اظهار داشت: چنانچه اقلامی مورد نیاز آن شهرستان و مردم خوی باشد در کمیته اقتصادی شانا و افرادی که در این کمیته هستند تامین خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه لیستی از اقلام مورد نیاز را به این کمیته برای تامین آن ارائه دهید افزود: یزد از نخبگان توانمندی در حوزه های مختلف بهره‌مند است به ویژه اینکه در حوزه عمران و ساخت و ساز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار است و می توانیم در حوزه ساخت و ساز از طراحی تا اجرای کامل پروژه ها بر اساس اصول نظام مهندسی به مردم خوی کمک کنیم.

صادقی با بیان اینکه می توانیم در ساخت سازه های نوین یار و مددکار مردم خوی باشیم اضافه کرد: در حوزه مشاوره نیز این آمادگی را داریم و می توانیم در خصوص مشاوره و اجرای نیروگاه های خورشیدی و سیستم های شبکه توزیع اقدامات موثر داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه قطعا ملزومات و مایحتاج اولیه مردم تاکنون تامین شده اما در صورت نیاز آمادگی تامین آن را داریم ادامه داد: در حوزه ساخت و ساز می توانیم بخشی از کاشی و سرامیک و آجر مورد نیاز برای ساخت و ساز را تامین کنیم.

رئیس کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان یزد همچنین از آمادگی تامین نیرو با کمک گروه های جهادی برای ساخت واحدهای مسکونی خبر داد و گفت: نیروهای انقلابی یزد در این مصیبت ضمن ابراز همدردی با مردم خوی آماده هرگونه همکاری و همراهی هستند.

ذبیح الله کاظمی؛ فرماندار خوی نیز در با اعلام شماره حساب 011769749001 بانک ملی به نام مرکز نیکوکاری خیرین خوی گفت: با توجه به اقداماتی که در رفع نیازهای اولیه انجام شده در شرایط فعلی به تامین مسکن و مصالح ساختمانی و حضور نیروهای جهادی برای کمک به مردم در این زمینه نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز