خبرگزاری کار ایران

معاون راهبری استان های کشور :

آذربایجان شرقی باید در عرصه هنر نیز پیشران باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۶۵۸

معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور گفت: آذربایجان شرقی باید در بحث هنر انقلاب نیز پیشران باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، سعید لشگری در نشست صمیمی معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور با کارمندان حوزه هنری آذربایجان شرقی، با اشاره به فعالیت های هنری آذربایجان شرقی، افزود: سند تحول حوزه هنری در مورد "آذربایجان پیشرو در انقلاب" مفهومی است که باید همه دستگاه های فرهنگی و هنری گسترش پیدا کند و همه می‌توانند به تبیین آذربایجان پیشرو در انقلاب کمک کند.

وی افزود: تبریز باید به عنوان پایتخت زیست بوم ایران بوده است و امروز آذربایجان شرقی باید در عرصه هنری نیز پیشرو باشد، و با توجه به موقعیت جغرافیایی حساس و رسالت بین المللی تبریز در الهام بخشی در حوزه قفقاز و آناتولی با همکاری سایر استان های شمال غربی می تواند ایفای نقش بسیار موثری در صادرات فرهنگ انقلاب داشته باشد.

لشگری خاطرنشان کرد: مساله زیرساخت یکی از مساله های مهم حوزه هنری آذربایجان شرقی است که امیدواریم بتوانیم در بحث زیر ساختی سال آینده شاهد تحولات و پیشرفت در مسائل زیر ساختی آذربایجان شرقی باشیم.

در ادامه جلسه، سید محمد حسین بلاغی، رییس حوزه هنری استان به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه هنری آذربایجان شرقی پرداخت و با اشاره به آماده سازی پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز، اظهار داشت: پردیس سینمایی 29 بهمن تبریز به زودی افتتاح شده و به بهره برداری خواهد رسید که ظرفیت سینمایی تبریز را به دو برابر افزایش خواهد داد.

وی افزود: با توجه به سند تحول حوزه هنری، سلسله نشست های آذربایجان پیشرو در انقلاب در حال برگزاری است و همچنین قطعه موسیقی "غیرت مولکو" نیز به زودی رونمایی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز