خبرگزاری کار ایران

معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران:

درمان ؛ مهم ترین مقوله برای سلامت بازنشستگان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۵۱۵

معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران گفت: درمان مقوله مهمی است و باید در این بخش به بازنشستگان توجه شود که شما سازندگان‌مدیران و آینده کشور هستید و باید در این بخش به درمان بازنشستگان توجه ویژه اعمال شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ابراهیم جعفری در دومین روز از یازدهمین گردهمایی و اردوی آموزشی کانون های کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی مازندران در مشهد مقدس اظهار کرد: تمامی مطالبات به حق درمانی کارگران و بازنشستگان ، اگر توجیه شود خیانت است و تضعیف هم جنایت است و باید تکمیل اتفاق بیفتد.

وی افزود: تکمیل زمانی اتفاق می افتد که با ادله های مختلف راه  رسیدن به هدف را مشخص و هدفمند حرکت کنیم .

معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت  مدیریت درمان تأمین اجتماعی مازندران  گفت: مهم ترین فاکتور در سازمان تأمین اجتماعی برای بازنشستگان درمان و سلامت است و باید آموزش به عنوان توسعه کشور و سلامت مورد توجه و رایگان باشد و باید به روش هدفمند و کارشناسی در این بخش ورود کرد.

جعفری یادآور شد: تغییر همراه با تحول است و در سازمان تامین اجتماعی تغییراتی انجام شد و تذکرات شما می تواند کارگشا باشد، مدیران را نقد کنید که موجب تعالی است.

وی گفت: در ۸ ماه امسال تعیین تکلیف زمین‌های مختلف فریدونکنار و نقاط مختلف استان توسط شما اعلام شد، اما خرید زمین برای درمانگاه‌ها نیازمند پروسه زمانی است و شیوه های جذب هم تغییر کرد.

جعفری افزود: تعیین تکلیف فضا و زمین به طرح توسعه ای اورژانس و درمانگاه تخصصی بیمارستان چالوس،  خرید دستگاه لاپاراسکوپ برای بیمارستان بوعلی نکا ، آنژیوگرافی بیمارستان ولی عصر و.. و برای درمان خیلی کار شد اما همچنان ضعف داریم.

وی با بیان اینکه برای خرید محصول مشکلی نداریم، خاطر نشان کرد: ما برای تبدیل ها مشکل داریم و اشکالات ما در مدیریت است و از پروسه سطح کلان و نمایندگان تا کارشناس اداره همه وظیفه ارتقاء ارائه خدمات را داریم.

جعفری افزود: سازمان تامین اجتماعی به جانشین‌پروری توجه نکرده است و ما به سلامت انسانها نیازمندیم و تخصص باید باشد اما سلامت مهم تر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز