خبرگزاری کار ایران

مسئول طرح کرامت رضوی کانون عالی بازنشستگان کشور:

افزایش سهمیه طرح اعزام کرامت رضوی بازنشستگان به مشهد مقدس/ شورای عالی کار عین قانون است و باید مصوباتش اجرایی شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۲۰۶

مسئول طرح کرامت رضوی کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: تلاش راریم تا سهمیه جدایی را از محل ۱۰۰ هزار تا فارغ از سال‌های گذشته عملیاتی و طرح اعزام در قالب طرح کرامت رضوی را در ادامه سال با قوت بیشتری اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صالحیان در یازدهمین اردوی آموزشی، تفریحی و سیاحتی و زیارتی کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان مازندران در مشهد مقدس اظهار کرد: امروز آژانس تامین خدمات شایسته ای را در دستور کار دارد و تلاش داریم تا در این بخش خدمات بهتر ارائه و طرح کرامت رضوی را با قوت اجرایی کنیم.

وی افزود: در تلاش هستیم تا سهمیه جدایی را از محل ۱۰۰ هزار تا فارغ از سال‌های گذشته عملیاتی و طرح اعزام در قالب طرح کرامت رضوی را در ادامه سال با قوت بیشتری اجرایی کنیم.

مسئول طرح کرامت رضوی کانون عالی بازنشستگان کشور گفت: در کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران کشوری در خدمت هستیم تا برنامه های خوب و مدونی را به عنوان خدمت به بازنشستگان ارائه کنیم.

صالحیان افزود: از سال ۹۳ تا اسفند ۹۸ بیش از ۱۵۰ هزار نفر بازنشسته از سراسر کشور به مشهد مقدس به صورت رایگان اعزام شدند از استان های خراسان رضوی،  شمالی، جنوبی، قم و شیراز و امسال هم از تیرماه تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر در قالب طرح کرامت رضوی به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی یادآور شد: حوزه فرهنگی با دلسوزی در خدمات رسانی تلاش دارند و تلاش است تا خدمات بهتری ارائه شود.

مسئول طرح کرامت رضوی کانون عالی بازنشستگان کشور افزود: باید به فرموده رهبری توجه عملی شود و تنها به شعار بسنده نشود،  تبعیض در حوزه کارگری شایسته نیست و از ابتدای سال تاکنون برای افزایش حق قانونی خود فریاد زدیم که براساس قانون عمل شود و شورای عالی کار عین قانون است و باید مصوبات شورا عالی کار اجرایی شود و نباید کارشکنی شود.

صالحیان گفت: در عرض یک ماه طرح افزایش حقوق کارکنان کشوری و اداری و لشکری تصویب و اجرایی شد و اما افزایش حقوق کارگران اجرایی نشد و این بی عدالتی است.

وی افزود: ما با کسی مشکل نداریم اما ما بازنشستگان تأمین اجتماعی از حق خودمان جا ماندیم و دولت حق ما را به خودمان نمی دهد و حق مطالبات قانونی ما را نمی دهد و میلیاردها تومان طلب از دولت داریم که اگر طلب سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود، پویا می شویم.

مسئول طرح کرامت رضوی کانون عالی بازنشستگان کشور با بیان اینکه هر ماه مشکل داریم که حقوق چگونه پرداخت شود، یادآور شد: در بحث درمان مشکل اساسی داریم و در بحث بیمه تکمیلی قرارداد بسته شد تا به سازمان کمک شود چرا که درمان ما بدرستی اجرایی نشد و امسال با تصمیم اخذ شده سقف قرارداد بیمه ای افزایش یافت.

صالحیان گفت: سن بازنشستگی ما بالاست و یک‌جراحی قلب، مغز و مفصل هزینه بالایی دارد و باید به کمک بازنشستگان میشتافتیم که در بخش بیمه تکمیلی در سال جدید بدرستی این موارد لحاظ و رعایت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز