خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان:

شهربازی برج خلیج فارس قزوین تبعیتی از قانون ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۰۱۵

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: به‌رغم اعلام اخطارهای لازم و پلمب تجهیزات منصوبه در شهربازی برج خلیج فارس، متاسفانه شهربازی مربوطه همچنان فاقد تائیدیه استاندارد است و بنابراین مجوز بهره‌برداری و ارائه خدمات به همشهریان را ندارد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد استان قزوین، سیروس صارمی با اعلام این خبر و اعلام اجباری بودن اخذ تائیدیه استاندارد برای تمامی تجهیزات منصوبه در شهرهای بازی و در زمین‌های بازی، گفت: فرصت‌های زمانی لازم جهت برآورده کردن الزامات استاندارد و اخذ تائیدیه ایمنی آتش‌نشانی و برقراری الزامات اعلام حریق، اطفاء حریق و خروج اضطراری به بهره‌بردار مجموعه شهربازی مستقر در برج خلیج فارس قزوین داده شده است.

مدیرکل استاندارد قزوین ادامه داد: پیرو بازرسی‌های مکرری که توسط سازمان ملی استاندارد و شرکت‌های بازرسی فنی تائیدصلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد، از تجهیزات منصوبه در شهربازی دهکده فضایی قزوین مستقر در برج خلیج فارس در سه سال اخیر به عمل آمده، این شهربازی همچنان فاقد تائیدیه استاندارد و مجوز لازم جهت بهره‌برداری است.

وی عنوان کرد: تمامی تجهیزات مراکز تفریحی در دست بهره‌برداری باید دارای تائیدیه استاندارد معتبر از شرکت‌های بازرسی فنی باشند و این تجهیزات باید در فصل کاری هر سه ماه یکبار توسط شرکت بازرسی فنی به صورت دوره‌ای بازرسی شوند و این تائیدیه‌ها باید در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

این مسئول افزود: باید شهروندان به این مهم توجه لازم را داشته باشند و در صورت مشاهده موارد تخلف، آن را به اداره کل استاندارد اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز