خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفای رشت؛

فقط آب بلوار گیلان و مناطقی از خیابان امین الضرب رشت از چاه تامین می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۰۹۱۶

مدیر امور آبفای رشت گفت: در حال حاضر فقط بلوار گیلان و مناطقی از خیابان امین الضرب از چاه تامین آب می‌شوند که البته آب آن از لحاظ بهداشتی کاملاً مورد تایید مرکز بهداشت است.

به گزارش ایلنا از رشت،نشست مشترک مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان و مدیر امور آبفای رشت با سرهنگ امیرطالبی رئیس پلیس راهور استان دیدار کردند.

مازیار علی‌پور مدیرعامل شرکت آبفای گیلان ضمن تقدیر از همکاری یکساله پلیس راهور با شرکت آبفای استان، از کیفیت آب شرب گفت و با تاکید بر نمونه برداری و سنجش مستمر کیفیت آب شرب گیلان افزود: خوشبختانه آب آشامیدنی این استان بر اساس آزمایشات انجام شده مطلوب و از کیفیت لازم برخوردار است.

در ادامه این نشست محمود امیری مدیر امور آبفای رشت گفت: در اواخر دهه ۷۰ تصفیه خانه گیلان با ظرفیت محدود وارد مدار شد، اما با راه اندازی فاز دوم تصفیه خانه، آب شرب اکثر مناطق شهر رشت از تصفیه خانه بزرگ گیلان تامین می‌شود که آب بسیار با کیفیتی بوده و از دبی کافی جهت تأمین تقاضای آب شرب برخوردار است.

امیری افزود: در حال حاضر فقط بلوار گیلان و مناطقی از خیابان امین الضرب از چاه تامین آب می‌شوند که البته آب آن از لحاظ بهداشتی کاملاً مورد تایید مرکز بهداشت می‌باشد. شرکت آب و فاضلاب با همکاری شهرداری در پی اجرای پروژه اتصال خطوط انتقال آب شرب این مناطق به تصفیه خانه بزرگ گیلان می‌باشد که در صورت تسریع اجرای این پروژه همه مناطق در سطح شهر رشت از کیفیت آب شرب بسیار بالا بهره‌مند خواهند شد.

امیری در نهایت از همکاری پلیس راهور با شرکت آب و فاضلاب در هموار کردن مشکلات مربوط به ترافیک سطح شهر در پی اجرای عملیات مربوط به این شرکت قدردانی و تصریح کرد: قبل از اجرای هر پروژه‌ای حتماً با پلیس راهنمایی رانندگی هماهنگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز