خبرگزاری کار ایران

برگزاری 391 برنامه همزمان با هفته بسیج در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۸۳۶

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: همزمان با هفته بسیج ۳۹۱ عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا نخعی ظهر امروز در نشست خبری با رویکرد تشریح برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: نام بسیج همواره یادآور بهترین و ارزشمندترین مردمان تاریخ تا به امروز بوده که بخش زیادی از ناامنی‌های کشور را حل کرده‌اند و متعاقباً بسیج و فرهنگ بسیجی سپر بلای مردم و نظام اسلامی بوده است. هرچه از عمر پربرکت بسیج می‌گذرد اهمیت و کارایی این مجموعه ارزشی و انقلابی آشکارتر می‌شود.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با اشاره به اینکه همزمان با هفته بسیج 391 عنوان برنامه در سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌شود، گفت: در طول هفته بسیج 52 دیدار و سرکشی از خانواده شهدا خواهیم داشت که از اولویت‌های مجموعه ناحیه زاهدان است.

وی گفت: توزیع دو هزار بسته معیشتی، 800 بسته لوازم‌التحریر، بهداشتی و پوشاک، برگزاری مسابقات بومی و محلی ورزشی در سطوح مختلف اقشار بسیج، افتتاح 40 پایگاه مقاومت در سطح محلات، ادارت و اقشار سطح شهر زاهدان، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری 45 نشست تبیینی و روشنگری با رویکرد جهاد تبیین، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در 19 محله، ویزیت رایگان در 9 مرحله کم‌رخوردار، استقرار یک یونیت دندانپزشکی رایگان ویژه محرومان، برپایی 20 میز خدمت در سطح شهر زاهدان و همایش بزرگ چند ده هزار نفری با حضور سخنران کشوری به مناسبت سالروز بسیج ده‌ها میلیونی از مهمترین عناوین برنامه‌ریزی شده برای این هفته در زاهدان است.

نخعی بیان کرد: یکی از کارهای جهادی، عمرانی و سازندگی مجموعه ناحیه مقاومت بسیج زاهدان طرح آبرسانی روستای "منزلاب" است که در سه فاز طراحی شده و دو فاز آن آماده بهره‌برداری است. همچنین در طول هفته بسیج 180 گشت محله‌محور در زاهدان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز