خبرگزاری کار ایران

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان:

67 عنوان برنامه اصلی توسط مجموعه ناحیه مقاومت بسیج اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۱۷۰

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان از 67 عنوان برنامه اصلی به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عبداللهی فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان در نشست خبری با اصحاب رسانه  به مناسبت هفته بسیج از اجرای 67 عنوان برنامه اصلی در غالب 2هزار و 710 فعالیت خبر داد و افزود: از این تعداد 16 برنامه شاخص و بقیه برنامه ها عمومی است.

عبداللهی افزود: در برنامه شاخص"جهادگران فاطمی 2" حدود 100 گروه جهادی در مناطق مختلف به مردم خدمت رسانی می کنند ودر برنامه عهد ولایت تعدادی از بسیجیان با نماینده ولی فقیه و تعدادی نیز به صورت حضوری و مجازی با رهبر معظم انقلاب دیدار می کنند.

وی برنامه"خانه ای از مهر" با حضور زوجهای جوان، برنامه شور حضور،سرکشی از خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، یادواره شهدای اصناف و بازاریان، میقات صالحین، افتتاح مرکز مشاوره خانواده و جشن تولد بسیج را از دیگر برنامه های هفته بسیج بر شمرد و افزود: ویژه برنامه رزمایش اقتدار در روز شنبه 5 آذر با حضور اقشار مختلف بسیج و بسیج محلات برگزار می شود.

فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان سمنان در بخش دیگری از بیانات خود با بیان اینکه جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با توطئه های زیادی از جانب بیگانگان مواجه بوده است، گفت: آنچه تا به امروز این نظام را سرپا نگه داشته است مدد الهی، رهبری رهبران دینی و حضور مردم در صحنه های مختلف انقلاب بوده است و دشمن ضمن دریافت این پیام که نمی تواند جلوی مسیر پرشتاب پیشرفت کشور را بگیرد همواره به دنبال راههایی برای کاهش این سرعت است.

عبداللهی با بیان اینکه در شرایط کنونی هر عملی از جانب مردم، پیامی را به دشمن مخابره می کند، گفت: امروز برخی افراد فریب خورده این پیام را به دشمن می دهند تا بخواهد برای خود نقشه راه ترسیم نموده و در مسائل داخلی کشورما مداخله کند در صورتی که دشمن هیچ گاه دلسوز ما نبوده و نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز