خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در زنجان:

منطقه شمال غرب از مناطق شاخص شرکت خطوط لوله و مخابرات ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۵۷۸

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران گفت: منطقه شمال غرب یکی از مناطق نمونه و شاخص شرکت خطو لوله و مخابرات ایران است..

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، گفت: کارهایی که در مجموعه شرکت خطوط لوله انجام می‌شود همچون ورزش دو امدادی بوده و نیاز به همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر دارد لذا مهم این است در هر جایی که مشغول به خدمت هستیم بتوانیم از پتانسیل‌های موجود خود به نحو احسن استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در زنجان,، عباسعلی جعفری نسب شامگاه دیروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شرکت خطوط لوله منطقه شمال غرب در زنجان, اظهار داشت: وجود پتانسیل‌های موجود در منطقه شمال غرب یک سرمایه بزرگ برای شرکت محسوب می‌شود که می‌تواند روز به روز گسترش یافته وخدمات بهتری را ارائه کند.

وی ادامه داد: در این منطقه وجود کارشناسان با توان علمی بالا سبب انجام کارهای بسیار ارزنده‌ای شده است.

جعفری نسب با بیان اینکه شرکت خطوط لوله همانند یک مجموعه و خانواده است افزود: ما از آقای حسنبیگلو که یکی از نیرو های با تجربه وکاردان ما محسوب می شوند خواهش کردیم تا ما را در منطقه جدید التأسیس خلیج فارس یاری کنند.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران با اشاره به خدمات محمدحسین حسنبیگلو مدیر سابق منطقه شمال غرب اظهارداشت: وی یکی از نیروهای ارزشمند ما هستند که بدون هیچ چشم داشت و مقایسه‌گری بین موقعیت‌های مناطق، در جهت پیشرفت هرچه بهتر امورات این شرکت همیشه ما را حمایت کرده‌اند.

جعفری نسب در ادامه تصریح کرد: کارهایی که در مجموعه شرکت خطوط لوله انجام می‌شود همچون ورزش دو امدادی بوده و نیاز به همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر دارد لذا مهم این است در هر جایی که مشغول به خدمت هستیم بتوانیم از پتانسیل های موجود خود به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت در خطوط لوله مسئولیتی بزرگ و سنگین است گفت: همکاران خط لوله مصداق سربازان گمنام امام زمان هستند که با گمنامی درحال انجام وظیفه اند.

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران شرایط این شرکت را بسیار خاص و ویژه دانست و افزود: تنها عاملی که موجب عملی شدن و پیشرفت کارها در این خصوص می شود اعتقاد راسخ و صمیمیت و همدلی بین کارکنان این شرکت است.

جعفری نسب یکی از عوامل مهم موفقیت این شرکت را صمیمیت و همدلی بین کارکنان دانست و اضافه کرد: شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران بدون هیچ دسته بندی و گروهی بندی همانند بسیج یک صدا عمل می کند.

وی در پایان با بیان اینکه آقای مهندس پور زاهدی نیز یکی از نیرو های ساعی و پرتلاش ما محسوب می شوند گفت: وی در سوابق کاری خود مدیریت منطقه شمال، شمال شرق و خلیج فارس را بر عهده داشته اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز