خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

از نظرات دانشگاهیان در حفاظت محیط‌زیست استقبال می‌کنیم/شهرداری‌ها در افزایش سرانه فضای سبز همت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۳۸۵

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ما آماده استفاده از نظرات و راهکارهای نوین نخبگان و اساتید دانشگاه در راستای حفاظت از محیط زیست هستیم.

حسن قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا از برگزاری همایش مدیریت سبز و فرصت های صیانت از محیط زیست در اردبیل خبر داد و گفت: این همایش یک روزه با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، شهرداران و روسای شورای شهرهای استان و اساتید حوزه محیط زیست با هدف بررسی مشکلات زیست محیطی و همچنین شناساندن فرصت های مهم برای حفاظت از محیط زیست برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این همایش در محل دانشگاه محقق اردبیلی را نشان دادن اهمیت و نقش دانشگاه در ارائه راهکارهای علمی و نوین حفاظت از محیط زیست دانست و گفت: ما آماده استفاده از نظرات نخبگان و اساتید دانشگاه در راستای حفاظت هر چه بهتر و بیشتر از محیط زیست، طبیعت و جانداران هستیم.

مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان اردبیل افزایش سرانه فضای سبز در شهرهای استان، انتقال مشاغل مزاحم شهری به نقاط مناسب و کارشناسی شده، عقیم سازی سگ های بلاصاحب، جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی، جلوگیری از رهاسازی فاضلاب شهری در نقاط مختلف، توجه به معضل آلودگی صوتی و رسیدگی دقیق به معاینه فنی خودروها را جزو عمده مسائلی مطرح کرد که شهرداری ها موظف هستند در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند تا مردم و محیط زیست و سایر جانداران از خطرات جبران ناپذیر مصون بمانند.

 

انتهای پیام/
رشید عبدالحسینی
رشید عبدالحسینی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز