خبرگزاری کار ایران

فرماندار مشهد خبر داد؛

ساماندهی کشف‌رود با جدیت در حال اجرا است

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۲۱۱

فرماندار مشهد گفت: ساماندهی کشف‌رود مشهد به واسطه تاثیر آن در محیط زیست با جدیت تمام پیگیری می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش ایلنا از مشهد، محسن داوری در این خصوص اظهار کرد: در حال حاضر بخشی از فاضلاب جمع‌آوری شده در مشهد به صورت خام وارد کشف‌رود می‌شود که آسیب‌زا است و بر همین اساس ساماندهی کشف‌رود از چند سال قبل در دستور کار دستگاه‌های اجرایی همچون آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و شهرداری قرار گرفته است، ولی برخی از نقایص آن هنوز بر طرف نشده است.

وی با اشاره به ورود فاضلاب شهری، فاضلاب صنعتی و فاضلاب "سپتاژ" که توسط تانکرهای شهرداری به کشف‌رود وارد می‌شود، اظهار کرد: تلاش بر این است تا با افزایش احداث تصفیه خانه‌های فاضلاب این مشکل برطرف شود.

فرماندار مشهد گفت: در حوزه شهری آب و فاضلاب و با افزایش تصفیه خانه‌های شهری، تاکنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و در حال اجرا است، از سوی دیگر در بخش صنعتی هم تصفیه خانه چرمشهر تاپایان امسال افتتاح می شود تا آب ورودی به کشف رود سالم سازی شود و همچنین شهرداری هم در خصوص سپتاژ و تصفیه آن تا پایان سال برنامه هایی دارد.

داوری ادامه داد: با این اقدامات بخش اعظمی از مشکلات حوزه کشف رود، ساماندهی می‌شود تا سلامت مردم در این حوزه مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز