خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

پلمب دو غرفه در بوستان غدیر بدلیل گرانفروشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۳۴۱

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد دستور پلمب دو غرفه ارزاق عمومی بوستان زائر پذیر غدیر را به دلیل گران‌فروشی صادر کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته،پس از راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی، به طور سرزده از سطح شهر و کمپ غدیر بازدید کردم که متاسفانه مشاهده شد فروشگاه ارزاق این کمپ هیچ نرخ نامه ای را رعایت نمی کند و خریداران از دست این فرد شکایت داشند.

وی ادامه داد: پس از بررسی تمامی فاکتورهای خرید وی، مشخص شد در حل مردم اجحاف صورت گرفته است لذا برای رعایت رفاه زائران، دستور پلمب فروشگاه و چند شعبه دیگر آن که در داخل کمپ بود را صادر کردم تا پیمانکار جدیدی جایگزین شود اما برای اینکه خللی در کار زائرین پیش نیاید، کار را به صورت امانی پیش بردیم و با اقدامات سازمان ساماندهی مشاغل، تنها مدت کوتاهی خلل ایجاد شد که از زائرین عذرخواهی می کنم.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار مشهد افزود: فرماندار مشهد نیز دغدغه توزیع نان را داشتند که نان بسته بندی تامین شد تا مشکلات به حداقل برسد. با شرکت های تولیدی نیز هماهنگی های لازم انجام شد از صبح امروز، ملزومات زائرین تامین شود.

نجفی بیان کرد: با پیمانکار خاطی برخورد شدیدی انجام خواهد شد و این پیمانکار در لیست سیاه شهرداری قرار خواهد گرفت تا زین پس هیچ قراردادی با وی منعقد نشود.

با هماهنگی با آستان قدس رضوی و جهاد کشاورزی، به زودی غرفه های موقت عرضه ارزاق عمومی در محل بوستان غدیر ایجاد خواهد شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز