خبرگزاری کار ایران

جمع آوری روزانه ۱۸۰ تن زباله توسط پاکبانان مشهدی در نجف

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۶۵۲۵

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از جمع آوری روزانه ۱۸۰ تن زباله توسط پاکبانان مشهدی برای استقبال از زائرین اربعین در نجف اشرف خبرداد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق توافقات انجام شده با مسئولین عراقی قرار شد تا امسال برای اولین بار در کنار رفت وروب و جمع آوری زباله معابر پیرامونی حرم امیرالمومنین علی(ع) بخشی از معابر شهر کوفه حد فاصله بولوار میثم تمار تا مسجد کوفه که محل تردد زائران اربعین است نیز رفت وروب شود.

وی ادامه داد:برهمین اساس عصر روز چهارشنبه شانزدهم شهریور عملیات رفت وروب در این بخش از کوفه توسط پاکبانان مشهدی به طور رسمی آغاز شد.

نجفی افزود:خدمات شهری ۶۰۰ نیروی پاکبان، راننده خودرو و پشتیبان امسال در نجف دارد.

وی اضافه کرد: ۲۵خودرو از جمله ۱۰ خودرو مکانیزه جمع آوری زباله به همراه ۳۰۰ مخزن ۲۴۰ لیتری زباله، ۲هزار جارو، ۳۰۰ جارو و خاک انداز، ۱۰۰ عدد بیل و ۷.۵ تن پلاستیک زباله مورد نیاز نیز به نجف منتقل شده است.

نجفی گفت: طی مدت حضور پاکبانان در نجف ۱۰ کیلومتر به مساحت یک میلیون متر مربع از معابر پیرامونی حرم مطهر و بخشی از مسیر نجف تا کربلا و کوفه روزانه رفت وروب خواهد شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد در پایان خاطر نشان کرد:طبق پیش بینی های انجام شده روزانه حدود ۱۰۰ تن زباله جمع آوری و با خودروهای مکانیزه به محل های تعیین شده منتقل می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز