خبرگزاری کار ایران

گسترش نظارت برخودروهای حمل خاک و ضایعات ساختمانی در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۶۷۶

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از گسترش نظارت برخودروهای حمل خاک و ضایعات ساختمانی در جهت حفظ محیط زیست شهر مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مسعود رضوی سرپرست سازمان مپ شهرداری مشهد در این خصوص اظهار کرد: این اقدام در جهت توسعه کنترل و نظارت بیشتر در حوزه حمل و انتقال خاک و نخاله‌های ساختمانی و عمرانی در سطح شهر مشهد به منظور تردد این خودرو ها به محل های مجاز بوده و این در حالی است که به طور متوسط روزانه بیش از ۱۳ هزار تن خاک و ضایعات ساختمانی و عمرانی در شهر مشهد ساماندهی و مدیریت می شود که به منظور جلوگیری از تخلفات در حمل خاک وضایعات ساختمانی و پروژه های عمرانی، نظارت دراین حوزه به شکل جدیدی گسترش می یابد. 

وی افزود: ستاد ساماندهی خاک و ضایعات ساختمانی سازمان مپ شهرداری مشهد همواره با چند اکیپ گشتی  کار نظارت در این حوزه را انجام می داد که در جهت تقویت و نظارت بیشتر این حوزه با برگزاری دوره های آموزشی جهت همکاران تمامی مناطق از آنان نیز جهت کنترل و نظارت عملکرد خودرو های حمل خاک و ضایعات ساختمانی و عمرانی از این پس استفاده خواهد شد.

وی همچنین گفت: در راستای افزایش بهبود محیط زیست شهری و سلامت شهروندان این دوره های آموزشی ویژه همکاران مناطق شهری در حوزه های سد معبر ،پلیس ساختمان، اجرائیات  مناطق برگزار خواهد شد و به شکل متناوب این دوره ها تکرار خواهد شد. در این دوره ها همکاران با نحوه برخورد با متخلفین و ثبت تخلف آنان در سامانه جامع مدیریت پسماند آشنا می شوند و درصورتیکه خودرو فاقد مجوز لازم باشد و در صورت مشاهده تخلف سریعا در سامانه جامع مدیریت پسماند تخلف آنان ثبت خواهد شد بدین صورت تمامی سطح شهر مورد کنترل و نظارت بیشتری قرار می گیرد و تعداد اکیپ ها و گشت های اجرایی ثبت تخلفات نیز افزایش می یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز