خبرگزاری کار ایران

5 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در آبیک آزاد شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۹۰۶

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: 5 زندانی جرائم غیرعمد در حاشیه پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان آبیک آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا قزوین، علی شعبانی ضمن شرکت در همایش پیاده روی روز اربعین که تحت عنوان "دلدادگان حسینی" در شهرستان آبیک برگزار شد اظهار داشت :  با کمک مردم فهیم و نیکوکار این شهرستان و همچنین همکاری سپاه امام صادق (ع) آبیک و فرمانداری شهرستان آبیک موکب نذر رهایی جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برپا و زمینه آزادی 5 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد فراهم شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین افزود: مبلغ کل بدهی زندانیان آزاد شده بالغ بر پنج میلیارد و پانصد میلیون ریال است که با شکایت آنان مذاکره و رضایت اخذ شد.

این مقام قضایی ادامه داد: در روز اربعین نیکوکاران و خیران مبلغی در حدود یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال بابت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری و پرداخت کردند که با همت ستاد دیه استان همگی آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

همچنین شعبانی خاطر نشان کرد:  افزایش کمک‌های مردمی و همچنین اختصاص نذورات مردم در این ماه نشان از اعتقاد و اعتماد مردم دارد مشارکت خیران ونیکوکاران در این راستا خصوصا در ماه محرم و صفر جای تقدیر دارد.

وی اظهار داشت: خوشبختانه موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تبدیل به یک سنت حسنه در استان گردیده است انشالله در آینده شاهد برگزاری این گونه پویش‌ها توسط دیگر نهاد و در سایر شهرستان‌ها باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز