خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

مدیران مقصر در وقوع سیل آوج و الموت ،مسئول جبران خسارت هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۵۱۷

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: افراد دخیل در وقوع سیل آوج و الموت درصورت محرز شدن ترک فعل مسئول جبران خسارات وارده و پرداخت دیه فوت شدگان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام نورالله قدرتی در حاشیه بازدید امروز مسئولین قضایی و مدیرکل بازرسی استان از مناطق سیل زده آوج گفت: متاسفانه در دو منطقه آوج و الموت شرقی شاهد فوت تعدادی از ساکنین بوده و از سوی دیگر جریان سیل در روستاها و شهرهای استان علاوه بر خسارات جانی خسارات مالی را نیز به همراه داشته است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: در پی وقوع سیل آوج و خسارات جانی و مالی وارد شده دستور بررسی فوری علل وقوع حادثه و اعلام اسامی اشخاص و مدیرانی که این حوادث در اثر فعل و ترک فعل آنان واقع شده است به بازرسی کل استان صادر گردید و افراد دخیل در وقوع حوادث اخیر، مسئول جبران خسارات وارده و پرداخت دیه فوت شدگان خواهند بود.

وی با اشاره به لزوم بررسی ابعاد این حوادث گفت: وقوع بلایای طبیعی در سال‌های اخیر سبب ورود خسارات جانی و مالی بی شماری به مردم شده است که باید علل آن بررسی گردد و چنانچه مدیران در وقوع و تشدید ایراد خسارت دخیل باشند و  ترک وظیفه محرز شود، بعنوان مجرم و متخلف مورد تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

قدرتی گفت: با توجه به اینکه ممکن است عامل بروز سیل ناگهانی، تصرفات بستر و یا حریم رودخانه توسط افراد سود جو باشد، درراستای حفظ و صیانت از حقوق عامه موضوع به لحاظ قضائی بررسی و نسبت به اشخاصی که با تعرض به حریم رودخانه‌ها مسبب وقوع حادثه بوده اند اعلام جرم خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز