خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون تلفیق شورای شهر مشهد:

سال مالی شهرداری باید تغییر یابد/ ۸ ماه از سال به بطالت می‌گذرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۹۶۹

عضو کمیسیون تلفیق شورای شهر مشهد گفت: ۵ ماه اول سال درگیر تخصیص اعتبارات و ۳ ماه آخر سال هم درگیر برودت هوا هستیم؛ در چنین شرایطی، عملا ۸ ماه از سال پروژه‌های شهری بلاتکلیف هستند و بهترین شرایط جوی برای اجرای عملیات عمرانی را از دست می‌دهیم و لذا سال مالی شهرداری باید تغییر یابد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مجید طهوریان عسکری در جلسه کمیسیون تلفیق که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر، شهردار و معاونان و مدیران شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ۵ ماه از سال ۱۴۰۱ گذشته ولی با این وجود هنوز اعتبارات و بودجه‌ها برای تزریق به پروژه‌های عمرانی فرهنگی و یا آغاز عملیات اجرایی آنها تخصیص پیدا نکرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه هر ساله ۳ ماه آخر سال در مشهد، روند عملیات اجرایی پروژه‌ها متاثر از کاهش دما و برودت هوا می‌شود، گفت: برهمین اساس، بهترین راهکار برای کاهش این تاثیر منفی، تغییر سال مالی شهرداری است.

طهوریان‌عسکری افزود: با فرآیند کنونی، ۵ ماه اول سال درگیر تخصیص اعتبارات و ۳ ماه آخر سال هم درگیر برودت هوا هستیم؛ در چنین شرایطی، عملا ۸ ماه از سال پروژه‌های شهری بلاتکلیف هستند و بهترین شرایط جوی برای اجرای عملیات عمرانی را از دست می‌دهیم.

عضو کمیسیون تلفیق شورای شهر مشهد گفت: بدون شک این جابجایی بخشی از هزینه‌های اجرای عملیات عمرانی را مدیریت می‌کند.

طهوریان‌عسکری با اشاره به گزارش شهرداری درخصوص استحصال منابع مالی، تصریح کرد: عملکرد شهرداری براساس این گزارش قابل تقدیر است ولی تقاضا داریم این اعتبارات در اختیار پروژه‌ها قرار گیرد و بتوانیم پاسخگوی مطالبات مردم در بحث پروژه‌های عمرانی فرهنگی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز