خبرگزاری کار ایران

معاون رئیس کل دادگستری استان خبر داد؛

استفاده از مشاوران دینی در کنار روانشناسان برای متقاضیان طلاق در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۲۹

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان اردبیل در حاشیه کارگاه آموزشی نقش مشاوره دینی در پرونده های خانواده، از آغاز مشاوره های دینی در مراکز مشاوره روانشناسی اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلال آفاقی با اشاره بر اینکه به منظور تحکیم بنیان خانواده و کنترل و کاهش طلاق در اردبیل واهتمام به صلح و سازش بین زوجین متقاضی طلاق، ضرورت وجود مشاوران دینی در مراکز احساس می شد، افزود: مدتها است ضرورت استفاده از مشاوره های دینی برای حل و فصل اختلافات خانوادگی دغدغه دستگاه قضایی بوده که  براساس اقدام اخیر صورت گرفته، درتمام مراکز مشاوره شهر اردبیل مشاوران دینی تعیین شد.

وی با تشریح برکات ورود تخصصی مشاوران به بحران خانواده به ویژه مشاوره های دینی در بحث طلاق، اظهار داشت: سالها است که پرونده‌های طلاق در اردبیل  به واحدهای مصالحه و مراکز مشاوره خانواده ارجاع می گردد و در این مدت شاهد دستاوردهای چشمگیری در زمینه برقراری صلح و سازش هستیم.

این مقام قضایی با تاکید بر ضرورت توسعه حل اختلاف و پیشگیری از بحران در خانواده، اظهارامیدواری کرد: وجود مشاوران دینی در معیت مشاوران حقوقی و مددکاران و روان شناسان بتواند در جهت کاهش پرونده های طلاق بیش از پیش موثر باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز