خبرگزاری کار ایران

مشاوره مشکلات زناشویی و اختلاف زن و شوهر

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۸۶۰

مشکلات زناشویی را میتوان مجموع تمام مسائلی دانست که در ارتباطات زوجین صورت میپذیرد.

امروزه خیانت همسر و مشکلات زناشویی در ایران بیش از هر زمان دیگری به چشم میخورد و زوجین زیادی را درگیر این موضوع کرده است. زهرا سیدی ارژنگ مشاور خانواده در این زمینه گفت: متاسفانه موج مشکلات زناشویی، پدیده شومی است که طی 15سال اخیر افزایش چشمگیری داشته و مشکلات زیادی را برای افراد و جامعه ایجاد کرده است. امروزه موارد متعددی از قبیل همسرگزینی نادرست، استفاده غلط از فضای مجازی، نبود ثبات اقتصادی، کمرنگ شدن ارزشهای اخلاقی و دینی در جامعه اثرات زیان باری بر روابط زناشویی داشته است.

همچنین طبق آمار رسمی کشور، از هر 3 ازدواج، 1 ازدواج به طلاق ختم میشود و سه دلیل اساسی طلاق بی مسئولیتی، بی احترامی و بی توجهی است.

در چنین شرایطی، مشکلات زناشویی را میتوان مجموع تمام مسائلی دانست که در ارتباطات زوجین صورت میپذیرد. رابطه جنسی، مسائل مربوط به حوزه مالی و شغلی، علایق و توقعات دو طرف و ... همه و همه در در حوزه مشاوره زناشویی (مشاوره حل مشکلات زناشویی) قابل بررسی هستند.

زمانی که مشکل در هر بخشی از زندگی میتواند ریشه دار شود و به مرور زمان به زندگی آسیب برساند، نصیحت ها و راهنمایی دیگران اثر خود را از دست داده و حتی ممکن است میانجیگری ها اثر منفی داشته باشد. زوجین در این شرایط میتوانند با مشاوره اختلاف زن و شوهر و صحبت در مورد راه حل اختلافات زن و شوهر، مشکلات رابطه خود را مدیریت کنند.

نقش خیانت همسر بر زندگی زناشویی

نقش خیانت همسر بر زندگی زناشویی غیر قابل انکار و نادیده گرفتن است. این را همه میدانند که خیانت همسر تا چه اندازه میتواند خطرناک و آسیب زا باشد ولی با این حال افراد زیادی بعد از ازدواج به همسر خود وفادار نمی مانند. در اغلب موارد فردی که مورد خیانت واقع میشود، حتی بعد از طلاق هم دچار آسیب های خیانت میشود و به سختی میتواند به رابطه دیگری وارد شود و حتی ممکن است اعتماد به نفس خود را از دست بدهد و دچار مشکلاتی از قبیل افسردگی شود. در چنین شرایطی مشاوره خیانت همسر از کارهای ضروری و کارآمدی است که باید انجام شود.

معرفی بهترین کلینیک روانشناسی در تهران

کلینیک روانشناسی دکترسلام یکی از بهترین کلینیک‌های روانشناسی در تهران است. در این کلینیک، بصورت شبانه روزی روانشناسانی مجرب و با بالاترین سطح علمی هر کدام به صورت حرفه‌ای در حیطه تخصصی خود مشغول به کار می‌باشند. دغدغه همه مشاورین و روانشناسان این مرکز، کمک به مراجعان است و مراجعین تا انتهای درمان دلسوزانه از پشتیبانی متخصصان این مرکز برخوردار می‌شوند.چ

 

برخی از خدمات روانشناسی این مرکز عبارت اند از:

  • انجام خدمات روانشناسی به صورت حضوری(ونک یا اندرزگو)، تلفنی و آنلاین
  • اجرا و تفسیر کلیه تست های روانسنجی، شخصیت شناسی و ...
  • مشاوره خانواده و زوج درمانی
  • مشاوره قبل از ازدواج
  • مشاوره خیانت و بحرانهای عاطفی
  • مشاوره درمان اختلالات فردی: افسردگی، وسواس فکری، استرس و اضطراب و ...

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز