خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس:

دولت نسبت به پرداخت خسارت 2 هزار میلیاردی سیل یزد اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۱۵

نماینده مردم یزد، اشکذر در مجلس با اشاره به اینکه مردم یزد از خشکسالی و سیل خسارت دیده اند گفت: دولت نسبت به پرداخت خسارت 2 هزار میلیاردی سیل یزد اقدام کند.

به گزارش ایلنا از یزد، محمدصالح جوکار ظهر امروز در صحن علنی مجلس در تذکری به وزیر جهادکشاورزی و سازمان برنامه و بودجه، گفت: متاسفانه علی رغم سرمازدگی که ابتدای امسال رخ داد، تاکنون هنوز خسارتی به کشاورزان پرداخت نشده است.

وی افزود: نمیدانم کشاورزانی که خسارت به آنها پرداخت می شود و درگذشته از برکات محصولات خود بهره مند می شوند، چگونه معیشت خود را باید اداره کنند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خسارت های 2 هزار میلیاردی سیل و طوفان در استان یزد، اظهار داشت: متاسفانه سازمان برنامه و بودجه در این زمینه اقدامی نکرده و باید در هیات دولت تصویب و این وجوه پرداخت شود.

وی با اشاره به عدم اجرای طرح رتبه بندی معلمان پس از گذشت چهار ماه از سال 1401، افزود: متاسفانه اقدامی برای اجرای قانون رتبه بندی معلمان نشد و همچنین بودجه لازم را در نظر نگرفتند و در این زمینه از رئیس جمهور انتظار داریم دستور دهند که بدون فوت وقت ضمن اصلاح و ابلاغ آئین نامه رتبه بندی، سازمان برنامه و بودجه اعلام کند تا بودجه لازم را اختصاص دهند.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز