خبرگزاری کار ایران

راه اندازی بازار سرگرمی، کودک و اسباب بازی در بوستان چهل بازه

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۰۷۰

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد از استقرار و فعالیت بازار سرگرمی، کودک و اسباب بازی در بوستان چهل بازه خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد ، محمد جواد مشیری با اشاره به این مطلب که یکی از مهمترین اهداف این سازمان توسعه مشاغل خانگی و اقتصاد خرد است، بیان کرد:ساماندهی بازار ها و رفع موانع عرضه مستقیم محصولات به متقاضیان در کلانشهر مشهد و ارائه خدمات متنوع در جهت حمایت از اقتصاد خرد و مشاغل خانگی بوده است.

مشیری ادامه داد: در این راستا بازار سرگرمی، کودک و اسباب بازی با هدف حمایت از بازارهای موضوعی واقع در بوستان چهل بازه، پارکینگ شماره یک راه‌اندازی شد که این اقدام سبب ایجاد انگیزه در بین عرضه کنندگان بود.

وی در ادامه اذعان داشت: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی علاوه بر راه اندازی بازارهای موضوعی و حمایتی با توجه به اهداف سازمانی در جهت معیشت اقشار کم درآمد جامعه و حمایت از اقتصاد خرد و ساماندهی دست فروشان و مشاغل غیر رسمی به جهت زیباسازی بصری شهر اقدام به جانمایی ۲۷ بازار سیار شامل ۲۱ روز بازار ، ۳ شب بازار ، ۳ عصر بازار در سطح شهر نموده است.

مشیری در پایان اعلام کرد: بازار سرگرمی، کودک و اسباب بازی علاوه بر اینکه با ارائه محصولات مختلف می تواند در رشد اقتصاد خرد نقش مهمی داشته باشد در نشاط اجتماعی نیز نقش بسزایی دارد.شایان ذکر است که فعالیت این بازارچه در روزهای پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۷ الی ۲۱:۳۰ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز