خبرگزاری کار ایران

سرانه فضای سبز یزد نصف سرانه استاندارد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۲۷۱

نایب رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز شهر یزد ۱۳ متر است در حالی که سرانه استاندارد ۲۵ متر مربع است گفت: سرانه فضای سبز یزد نصف سرانه استاندارد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حجت الاسلام سیدناصر حیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد اظهار داشت: خط راه‌آهن علاوه بر مشکلات زیادی که برای شهر یزد و شهروندان به دنبال دارد به دلیل قرار گرفتن در کنار مخازن سوخت خطر بسیار زیادی دارد.

وی ادامه داد: بررسی جابه‌جایی خط راه‌آهن و مخازن سوخت یزد در نشست شورای شهر با استاندار یزد برگزار و مقرر شد که مطالعات آن توسط کمیته مشخص انجام شود و به عنوان طرح‌های سفر دوم رئیس جمهور به یزد ارائه شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد افزود: با رفع این دو معضل در شهر و انتقال آن به خارج شهر علاوه بر اینکه مشکلات بسیاری از مردم برطرف می‌شود بلکه آسایش و آرامش بسیاری به شهر و شهروندان ارائه باز می‌‌شود.

حیدری به خاموشی‌های معابر اشاره کرد و گفت: درخواست ما به صورت جدی این بود که خاموشی 50 درصدی در سطح شهر نداشته باشیم اما به دو دلیل مشکلات زیاد در ارتباط با کمبود برق و همچنین بار روانی آن در صرفه‌جویی توزیع برق بر اجرای این خاموشی تاکید داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز