خبرگزاری کار ایران

تکمیل فاز دوم تصفیه‌خانه شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل تا پایان شهریور سال جاری

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۲۸۹

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از احداث و تکمیل مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال تا نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل با اعلام این خبر افزود: یکی از مشکلات زیست محیطی شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل، تکمیل ظرفیت فاز اول تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی بود که برای حل این مشکل، اجرای مدول دوم آن در سال 1399 آغاز شد.

وی با بیان اینکه این پروژه یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین پروژه‌هایی است که در شرکت شهرک های صنعتی اجرا می‌شود خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال هزینه شده است که در حال حاضر، اجرای ابنیه آن به طور کامل به پایان رسیده و نصب تجهیزات الکترو مکانیکال آن با پیشرفت بالای 80 درصدی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: برای اجرای این پروژه از تمامی ظرفیت ها و اعتبارات داخلی، استانی و ملی استفاده شده است که تخصیص این اعتبارات با همت و مساعدت استاندار اردبیل و نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

اهلی ظرفیت حال حاضر مدول اول تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل را 2 هزار و 500 مترمکعب در روز بیان کرد و افزود: با بهره برداری از مدول دوم، ظرفیت پالایش پساب خروجی واحدهای تولیدی به دو برابر کنونی افزایش یافته و به 5 هزار مترمکعب در روز خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز