خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی اردبیل:

نقل‌و‌انتقال واحدهای تولیدی بدون مجوز شرکت ‌شهرک‌های صنعتی ممنوع است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۸۴

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هرگونه نقل و انتقال خارج از مجوز شرکت شهرک‌های صنعتی وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی با اعلام این خبر افزود: به‌رغم هشدارهای داده شده، مشاهده می‌شود که برخی از افراد بدون اخذ مجوز از شرکت شهرک ‌های صنعتی مبادرت به فروش زمین و یا واحد صنعتی خود به صورت قولنامه ای و یا وکالتی می نمایند که این موضوع برخلاف قانون بوده و از نظر شرکت شهرکهای صنعتی هیچ گونه سندیتی ندارد.

وی خرید و فروش غیرقانونی در شهرک های صنعتی را زمینه ساز بروز برخی از مشکلات حقوقی چندین ساله و زیان های مالی برای خریداران دانست و افزود: متاسفانه برخی از خریداران مبادرت به خرید واحد و یا زمین صنعتی، بدون کسب مجوز از این شرکت می کنند که این نقل و انتقال ها در موارد متعددی منجر به طرح پرونده های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و گفت: ممکن است صاحبان قراردادها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط واگذاری زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله و ... را دارا باشند که وجود هر یک از این موارد به طور حتم زمینه ساز مشکلاتی برای خریداران خواهد شد.

اهلی افزود: متقاضیان نقل و انتقال می توانند با سپری کردن مراحل اداری از قبیل تسویه حساب با شرکت شهرک های صنعتی و استعلام موارد حقوقی و با کسب مجوز کتبی نسبت به انتقال قرارداد به خریدار بعدی اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز