خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اعلام کرد:

ارائه تخفیف ویژه حق واگذاری زمین به طرح‌های صنعتی در اردبیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۸۲۲

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: طرح های صنعتی که پیش از موعد مقرر به مرحله بهره برداری می رسند در قیمت حق واگذاری زمین شامل تخفیفات ویژه می شوند.

به گزارش ایلنا، محمد اهلی در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اردبیل از ارائه تخفیف ویژه حق واگذاری زمین به طرح‌های صنعتی که پیش از موعد به اتمام می رسند خبر داد و گفت: شرکت شهرک های صنعتی، برنامه های متنوعی برای حمایت از تولید و صنایع کوچک دارد که اعمال تخفیفات ویژه برای طرح های صنعتی که پیش از موعد مقرر به مرحله بهره برداری می رسند نیز یکی از این نوع حمایت ها است.

اهلی تصریح کرد: در این نوع طرح حمایتی، با توجه به بزرگی و نوع طرح، فرجه زمان مشخصی در اختیار متقاضی قرار داده می شود و در صورتی که سرمایه گذار بتواند واحد صنعتی خود را در زمان مقرر و مطابق جدول زمان بندی اعلام شده به پایان رسانیده و موفق به اخذ پایان کار و پروانه بهره برداری شود، باقیمانده اقساط واحد صنعتی مشمول مشوق و بخشودگی می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل، اجرای این طرح حمایتی را باعث تشویق سرمایه گذاران برای بهره برداری هر چه سریعتر از واحد صنعتی خود برشمرد و افزود: با ادامه و اجرای این طرح در سال 99 و با تخفیفات داده شده به واحدهای صنعتی، 13 واحد تولیدی پیش از موعد به بهره برداری رسیدند که این نشان از موفق بودن این طرح حمایتی دارد.

وی این تخفیفات را بیش از 13 میلیارد ریال در سال گذشته ذکر کرد و افزود: با توجه به زیرساخت های تامین شده در شهرک های صنعتی و کاهش هزینه های سرمایه گذاری در آن و همچنین برخورداری از معافیت های مالیاتی 8 تا 13 ساله، شهرک های صنعتی بهترین مکان ممکن برای استقرار طرح ها و واحدهای تولیدی است.

وی ادامه داد: واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به صورت نقد و اقساط طولانی مدت است که همین امر سبب استقبال و افزایش حضور سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز